تاریخ انتشار: سه شنبه, 26 ارديبهشت 1396 ساعت 08:51

خانم بازیگر: از حق‌تان در انتخابات نگذرید

پروانه معصومی درباره‌ی لزوم مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: هر جا که باشیم اول اینکه حقمان است انتخاب کنیم و رأی بدهیم و دوم اینکه وظیفه‌مان است و باید بدانیم به آن‌ کسی که اعتقاد داریم، رأی می‌دهیم و منتظر انتخابش هم می‌مانیم.

این بازیگر در گفت‌وگو با ایسنا درباره مشارکت مردم در انتخابات گفت: مردم نباید از حقشان در انتخابات بگذرند. اگر بگذرند معلوم است که از خیلی‌ از چیزها به راحتی می‌گذرند. حق هر کسی است که رأی بدهد و فکر می‌کنم اولویت اول وظیفه باشد. بنابراین همه ما موظفیم رأی بدهیم. من همیشه در انتخابات شرکت کرده‌ام و رأی داده‌ام.

او با اشاره به مناظره‌هایی که در تلویزیون برگزار شد، اظهار کرد: هر سه مناظره را دنبال کردم؛ بویژه در مناظره سوم دیدم که ناگهان اخلاق رفت، در حالی که نباید به جای جذب مردم، آنها را دفع کرد. بسیاری از حرف‌ها زده شد اما در هر حال باید رأی بدهیم.

پروانه معصومی پس از هشت سال دوری از تلویزیون با حضور در یک سریال جدید به تلویزیون باز می‌گردد.

او در این زمینه توضیح داد: آخرین کارم در تلویزیون مجموعه «ملکوت» بود؛ البته پیشنهادهای زیادی برای حضور در سریال‌ها داشتم اما قصه‌ها خوب نبودند و در نهایت با این سریال جدید قرارداد بستم. امتیازی که این سریال داشت، این بود که قصه‌ برایم تکراری نبود.

معصومی همچنین یادآور شد که در پنج فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است اما هیچ‌کدام هنوز اکران نشده‌اند.

648 نمایش

نظر دادن