تاریخ انتشار: دوشنبه, 04 ارديبهشت 1396 ساعت 11:45

مازنی: ایران پس از برجام به مدیران عاقل نیاز دارد

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت که ایران پس از برجام به مدیران عاقل در امتداد اندیشه امام (ره)، سیاست‌های رهبری، اعتدال هاشمی و نجابت خاتمی نیاز دارد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مازنی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس اظهار کرد: به دولت یازدهم به خاطر آواربرداری از ویرانه ناشی از سوء تدبیر داخلی و سوء نیت خارجی خداقوت می‌گویم؛ دولت آینده باید امتداد دولت تدبیر و امید و ادامه عقلانیت و البته ترکیبی از دانش، تجربه و جوانی باشد.

وی افزود: ایران پس از برجام سرزمین آماده ای است که برای کاشت، داشت و برداشت به مدیران عاقل نیاز دارد؛ مدیرانی در امتداد اندیشه امام (ره)، سیاست‌های رهبری، اعتدال هاشمی و نجابت خاتمی. البته ملت ایران رفیق نیمه راه نیست و راه امید، آرامش و رونق اقتصادی تا 1400 و در پی آن تا تحقق سند چشم‌انداز ادامه خواهد داد.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به سالروز حادثه طبس خطاب به دولت نورسیده آمریکا یادآور شد: فردا سالروز شکست مفتضحانه اسلاف شما در تجاوز به سرزمین ما است. دست از توطئه علیه ایران بردارید. ایران با رهبری مقتدر و ملتی متحد و متکی به خدا شما را از هرگونه دست اندازی به منافع جمهوری اسلامی ایران در هر جای دنیا پشیمان می‌کند.

775 نمایش

نظر دادن