AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: دوشنبه, 28 فروردين 1396 ساعت 15:30

تماس تلفنی عالیشاه و نوراللهی با علی دایی!

دو بازیکن سابق پرسپولیس که ناخواسته وارد یک جنگ بزرگ شدند و ناخواسته‌تر، نامشان در جنگ دایی و کریمی مطرح شد، به صورت پنهانی از سرمربی نفت تهران تشکر کردند.

امید عالیشاه و احمد نوراللهی از سوی ترکاشوند، معاون اقتصادی باشگاه به عنوان خائن قلمداد شدند و این مساله باعث شد، جنجال بزرگی به راه بیفتد. علی دایی از این دو بازیکن حمایت کرد و علی کریمی هم به خاطر موضعگیری تند دایی علیه بازیکنان اوکراینی، روبه‌روی سرمربی نفت قرار گرفت و ناگهان جنگ بزرگی راه افتاد.

کریمی در ادامه مطالب تندی علیه دایی منتشر کرد، اما به هیچ وجه به حمایت از امید عالیشاه و نوراللهی نپرداخت. این در حالی است که دایی از ابتدا می‌گفت، حامی این دو بازیکن است. حالا خبر رسیده عالیشاه و نوراللهی با دایی تماس گرفته و از او به خاطر حمایت‌هایش تشکر کرده‌اند. این دو بازیکن، ‌هفته سختی را سپری کردند و از کریمی هم توقع داشتند که پشتشان در بیاید، نه این که به خاطر ترکاشوند رودرروی دایی قرار بگیرد.

بی‌شک تماس آنها با دایی موضوع داغی است. دایی هم به هر دو بازیکن گفته، به عنوان یک فوتبالی و مربی سابقشان وظیفه داشته تا از آنها دفاع کند. هم نوراللهی و هم عالیشاه شاگرد علی دایی بوده‌اند.

منبع: جام جم

1130 نمایش