AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: دوشنبه, 28 فروردين 1396 ساعت 13:07

مکالمه صوتی تلگرام درد سر ساز شد!

تعداد زیادی از کلاه‌برداران فضای مجازی از دانش پایین برخی کاربران سو استفاده کرده‌‎اند و با استفاده از قابلیت جدید مکالمه صوتی تلگرام اقدام به کلاهبرداری کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، کلاهبرداران فضای مجازی در اقدامی جدید اقدام به سو استفاده از دانش پایین مردم و کلاهبرداری با استفاده از پرداخت هزینه برای فعالسازی قابلیت مکالمه صوتی تلگرام که یک قابلیت کاملا رایگان است،  کرده‌اند و توانستند از بسیاری از افراد نامطلع از 10 تا 100 هزار تومان به منظور فعالسازی این قابلیت با استفاده از یک لینک مخصوص، اخذ کنند که این فعالیت یک کلاهبرداری تلقی می‌شود.

اگر قصد دارید تا قابلیت مکالمه صوتی تلگرام را فعال و به نرم افزار خود اضافه کنید، ابتدا تلگرام خود را به آخرین نسخه از طریق گوگل پلی یا اپ استور بروزرسانی کنید؛ اگر با بروزرسانی قابلیت مکالمه صوتی به دستگاه شما اضافه نشد، از فردی که این قابلیت را به صورت فعال دارد، بخواهید تا با شما یک تماس صوتی برقرار کند.

همچنین باید گفت که قابلیت مکالمه صوتی تلگرام به دلایل رایگان بودن و در دسترس بودن برای بسیاری از افراد باعث شده است تا بسیاری از کاربران ایرانی این پیام رسان در هر زمانی اقدام به ایجاد مزاحمت برای سایر کاربران ایرانی بکنند و شاید در آینده پرونده‌های شکایتی را در این رابطه شاهد باشیم.

1108 نمایش