تاریخ انتشار: دوشنبه, 28 فروردين 1396 ساعت 10:24

اظهار تعجب تهیه کننده «پایتخت۵» از شایعه توقف سریال

الهام غفوری تهیه کننده سریال «پایتخت» خبر توقف تولید این سریال را تکذیب کرد و گفت همه‌چیز طبق روال پیش می‌رود و فیلمبرداری به زودی آغاز خواهد شد.

امروز برخی منابع خبری از توقف پیش‌تولید «پایتخت ۵» خبر دادند، اما الهام غفوری تهیه‌کننده این مجموعه در این‌باره می‌گوید: «این خبر را تکذیب می‌کنم. نمی‌دانم چرا چنین خبری منتشر شده است. تیم ما در حال انجام کارها بر طبق برنامه است و همه چیز در دفتر ما روی روال است. پیش‌تولید این مجموعه نیز متوقف نشده و در حال آماده کردن آن برای پخش در رمضان ۹۶ هستیم.»

غفوری با تاکید براین‌که متوقف شدن سریال به دلیل کمبود وقت صحت ندارد ادامه می‌دهد:‌ «ما همیشه با چنین شرایطی روبرو بوده‌ایم و قرار نیست این مجموعه به چنین دلیلی متوقف شود.»

این تهیه‌کننده درباره زمان کلید خوردن «پایتخت ۵» نیز می‌گوید: «به زودی مجموعه را کلید خواهیم زد و در روزهای آینده در این‌باره اطلاع‌رسانی می‌کنیم.»

به گفته او تیم ثابت بازیگران این مجموعه در سری پنجم آن نیز حضور دارند و هنوز بازیگر جدیدی به آن‌ها اضافه نشده است. بر اساس خبرهای قبلی قرار است بخش‌هایی از این مجموعه در کشورهای دیگر از جمله قبرس تصویربرداری شود.

منبع: صبا

606 نمایش

نظر دادن