تاریخ انتشار: شنبه, 26 فروردين 1396 ساعت 10:36

فرماندار آذرشهر: سیل ۷ خودرو را برد

فرماندار آذرشهر با بیان اینکه سیل رودخانه غله‌زار آذرشهر گریبانگیر هفت خودرو شد، گفت: آماری از مصدومان یا کشته‌شدگان از این تعداد خودروها به دست نرسیده و خوشبختانه یک نفر زنده از داخل رودخانه بیرون آمده است.

یدالله الله یاری در تشریح آخرین وضعیت شهرستان آذرشهر در اثر سیل، اظهار کرد: متاسفانه در اثر حجم بالای آب و ایجاد سیلاب در رودخانه‌ها، برخی از همشهریان اطراف رودخانه جمع شده و مشغول گرفتن عکس یادگاری بودند که دچار حادثه شده‌اند.

وی با بیان اینکه هفت خودرو گرفتار سیل رودخانه غله‌زار آذرشهر شده‌اند، گفت: آماری از مصدومان یا کشته شدگان از این تعداد خودروها به دست نرسیده و خوشبختانه یک نفر زنده از داخل رودخانه بیرون آمده است.

فرماندار آذرشهر تصریح کرد: در بخش های گوگان و تیمورلو بیشترین خسارت گزارش شده و آسیب‌های احتمالی به باغ‌ها و داخل منازل بوده است.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها برای کمک رسانی در منطقه مستقر هستند و امدادرسانی به صورت سریع انجام می‌گیرد، گفت: اولویت اصلی نجات افراد سیل زده است و امیدواریم تعداد کشته شدگان بسیار کم باشد.

الله‌یاری افزود: در حال حاصر بارش باران قطع شده ولی همچنان حجم آب در مناطق گنبرف، آذرشهر، گوگان و تیمورلو بسیار زیاد است و تمام پل‌ها و تردد باز بوده و هیچ مشکلی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری فارس

577 نمایش

نظر دادن