تاریخ انتشار: دوشنبه, 30 اسفند 1395 ساعت 12:58

احمدی نژاد در پیام نوروزی بقایی را کنار خود نشاند +عکس

احمدی نژاد در پیام نوروزی ویدیویی بقایی را کنار خود نشاند.

عصر ایران نوشت: همچنین روز گذشته محمود احمدی‌نژاد با وجود اینکه پیش از این در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که در انتخابات از هیچ شخص یا گروهی حمایت نخواهد کرد در بیانیه جدید خود از کاندیداتوری حمید بقایی حمایت کرد.

احمدی نژاد در پیام نوروزی بقایی را کنار خود نشاند +عکس

احمدی نژاد در بخشی از بیانیه خود آورده است: فشار بی سابقه بر مردم ، زندگی جمع کثیری از آنان را با آسیب های جبران ناپذیر مواجه ساخته و شرایط کشور را بسیار سخت کرده است.

اینجانب مصمم هستم با استعانت از پروردگار متعال، وظایف سیاسی و اجتماعی خود را در قبال مردم و کشور عزیزم به گونه ای انجام دهم که مردم اطمینان یابند ، افراد صالح از دایره انتخاب آنان کنار گذاشته نخواهند شد.

بر این باورم که در شرایط امروز کشور ، این حداقل کاری است که باید برای انقلاب مظلوم اسلامی ، کشور و ملتم به انجام برسانم.

خوشبختانه با حضور و کاندیداتوری برادر عزیزم آقای بقایی ، فضای انتخاباتی و سیاسی از دو قطبی انحصاری دو جناح سابقه دار در حاکمیت خارج شده و اینک علاوه بر دو جناح سنتی ، حداقل یک فرد مستقل نیز در انتخابات حضور دارد ، دایره انتخاب مردم گسترده تر شده و از انحصار دو قطب سیاسی کشور خارج شده است.

آقای حمید بقایی فردی صالح ، مومن ، انقلابی ، مردمی ، پاک و کارآمد و دلسوز ملت است. حق انتخاب با مردم است و هر کسی که مورد اعتماد اکثریت ملت قرار گیرد، منتخب همه ملت و مورد احترام خواهد بود و همگان باید در اداره کشور او را یاری نمایند.

محمود احمدی نژاد

خادم ملت

2738 نمایش

نظر دادن