تاریخ انتشار: پنج شنبه, 26 اسفند 1395 ساعت 15:35

ویزای آسان انگلیس، تحقق سهولت در مراحل اخذ ویزا

پس از بسته شدن سفارت انگلیس در تهران، گرفتن ویزای توریستی انگلستان به کابوسی برای گردشگران و ایرانیانی که قصد سفر کوتاه‌مدت به انگلستان را داشتند، تبدیل شده بود. تا مدت‌ها ایرانی‌ها مجبور بودند که برای گرفتن وقت سفارت انگلیس و مصاحبه‌های مربوط به آن، به کشورهای اطراف سفر کنند و همین موضوع باعث شده بود که تورهای انگلیس -با وجود جذابیت همیشگی‌شان برای گردشگران- به فراموشی سپرده شوند.

 اما خوشبختانه با گشایش نمایندگی سفارت انگلیس در تهران، امیدها برای راحت‎شدن مراحل انجام مصاحبه و تحویل مدارک لازم برای گرفتن وقت سفارت انگلیس زنده شد و در حال حاضر VFS global که نماینده رسمی سفارت انگلستان در تهران است، تمام کارهایی که باید برای گرفتن ویزای انگلیس انجام شود را بر عهده می‌گیرد. سالیان سفر با سال‌ها تجربه در زمینه اخذ ویزاهای توریستی و اقامتی، راهنمای شما در جهت یافتن بهترین شکل ارتباط با VFS global خواهد بود تا مسیر کوتاه‌تر و مطمئن‌تری را در جهت رسیدن به مقصودتان بپیمایید.

نیازی به نگرانی در مورد مصاحبه سخت سفارت انگلیس هم نیست؛ چرا که نماینده سفارت انگلیس در ایران، تنها یک‌بار شما را برای مراجعه حضوری به دفتر این شرکت فرا می‌خواند که آن هم برای تحویل مدارک و انگشت‌نگاری‌های لازم است و مصاحبه‌ای در کار نخواهد بود. پس از تحویل مدارک و تکمیل فرم‌های مربوطه، VFS global طی مکاتبه‌ای که با یکی از سفارت‌های انگلستان در اطراف ایران خواهد داشت، نتیجه نهایی را به شما اعلام می‌کند و مدارکتان را -که تا زمان اعلام نتیجه باید در اختیار نمایندگی باشد- برایتان پست می‌کند و نیازی به مراجعه مجدد نیست.

مشاوران سالیان سفر در تمام این مراحل همراهی‌تان خواهد کرد و بهتر است پیش از اقدامی برای اخذ ویزای توریستی انگلیس، با سالیان تماس بگیرید؛ چرا که هر گونه اشتباهی در امر تکمیل فرم‌ها و زمان‌بندی صحیح، می‌تواند ضررهای مالی و زمانی زیادی را به همراه داشته باشد.

2433 نمایش
محتوای بیشتر در این بخش: « سواحل کیش این هم خروس مدل 96! »

نظر دادن