تاریخ انتشار: پنج شنبه, 26 اسفند 1395 ساعت 15:29

سواحل کیش

بی‌شک تمام گردشگران به این نکته اذعان می‌کنند که سواحل کیش در صدر جذاب‌ترین سواحل کشور است. خاک  مروارید خلیج فارس، به سبب ساختار مرجانی‌اش درخشش رؤیایی و خیره‌کننده‌ای در زیر آفتاب دارد و این مهم باعث می‌شود که مسافران تورهای کیش شاهد صحنه‌های جالبی باشند که تنها در این جزیره قابل تجربه است. این سواحل  که از نظر وسعت محل‌های قابل‌استفاده، به نوعی وسیع‌ترین سواحل جهان هستند، با انعکاس نور آفتاب در روز به رنگ نقره‌ای در می‌آیند و تصویری با شکوه از سواحل جزایر مرجانی را ارائه می‌دهند.

سواحل کیش

سواحل کیش

آب دریا هم تا فاصله زیادی از ساحل کاملاً شفاف است و ماسه‌های کف خلیج فارس به زیبایی در زیر پاهای گردشگرانی که به آب می‌زنند، می‌رقصند. کارشناسان محیط زیست، این ویژگی را به وجود مرجان‌ها در اطراف جزیره کیش نسبت می‌دهند و معتقدند که وجود این مرجان‌ها در اطراف جزیره باعث تصفیه خود به خود آب‌های پیرامون جزیره می‌شود. همین ویژگی خارق‌العاده، سبب می‌شود که ماهی‌های تزئینی متنوع و گاه عجیب اطراف جزیره به راحتی قابل مشاهده باشند و منظره‌های فوق‌العاده دیدنی را برای گردشگران خلق کنند. ماهی‌هایی که در اندازه‌ها و رنگ‌های بی‌نهایت جالبی، همراه مهمان‌های کیش در آب‌های اطراف جزیره شنا می‌کنند و تجربه‌ای باورنکردنی را برای آن‌ها می‌سازند. خوش‌طعم‌ترین و مرغوب‌ترین ماهی‌های خوراکی  کشور هم در همین جزیره صید می‌شوند و حتی گردشگران هم اجازه دارند که در سواحل غربی و جنوبی جزیره به ماهیگیری بپردازند.

سواحل کیش

سواحل کیش

سواحل کیش به نوعی از کم‌خطرترین سواحل دنیا هستند و منطقه بی‌نظیری برای انجام ورزش‌های آبی متنوعی هستند که در جزیره کیش به راحتی قابل دسترسی هستند. این سواحل به گفته اکثر گردشگران از نظر تعدد مراکز تفریحی و ورزشی، بهترین سواحل کشور هستند و می‌توانند تمام وقت گردشگران را در تورهای کیش به خود اختصاص دهند. در اطراف سواحل، نخل‌ها و فضاهای سبز فراوانی هم وجود دارد که به بهترین شکل ممکن، رنگ‌ها را به سواحل نقره‌فام کیش اضافه می‌کنند. پس اگر هنوز تصمیم به رزرو تورهای لحظه‌آخری کیش نگرفته‌اید، سالیان  سفر توصیه می‌کند که این سواحل را از دست ندهید!

3703 نمایش

نظر دادن