تاریخ انتشار: جمعه, 06 اسفند 1395 ساعت 17:08

سیاه‌جامگان 1 – تراکتورسازی 2 ؛ تراکتور مدعی ماند

گل دیرهنگام فرزاد حاتمی 2 دقیقه قبل از سوت پایان تراکتورسازی را همچنان در جاده موفقیت نگاه داشت.

به گزارش "ورزش‌سه"، گل اول این مسابقه توسط حسین بادامکی (27) برای سیاه جامگان به ثمر رسید اما مهدی زاده (1+45) و حاتمی (88) با دو گل سرنوشت ساز تراکتور را در رده دوم جدول در قامت یک مدعی حفظ کردند. سیاه جامگان هم با 17 امتیاز همچنان در منطقه خطر باقی مانده است.

هفته بیست و دوم لیگ شانزدهم، جمعه 06/12/95، ساعت 14:30، ورزشگاه ثامن مشهد
داور: اشکان خورشیدی کمک ها: علیرضا ایلدروم، علی اکبر عظیم پور
کارت زرد
محمد نوری(77) از تراکتورسازی
محمد ابراهیمی(2+90)

سیاه جامگان:
محمد ناصری، رضا شربتی، محمدرضا خانزاده، میثم حسینی، حسین بادامکی، سالار افراسیابی، روح الله سیف اللهی، محسن آذرپاد، گوران یرکوویچ، میلاد میداوودی و علیرضا جلیلی
سرمربی: خداداد عزیزی

تراکتورسازی:
محمدرضا اخباری، سعید آقایی(76 مهدی شریفی)، خالد شفیعی، هادی محمدی، محمد ایرانپوریان، محمدرضا مهدی زاده، مهدی کیانی، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی(37 فرزاد حاتمی)، کرار جاسم محمد و لوسیانو ادینهو (57 محمد نوری)
سرمربی: امیر قلعه نویی

شرح بازی:
ترکتوری ها موفق شدند طلسم پیروز نشدن خود در مشهد و برابر سیاه جامگان را بشکنند و به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنند.
با آغاز نیمه اول سیاه جامگان نیز حملات خود را روی دروازه حریف آغاز کرد، آنها که نمی خواستند در این بازی بازنده باشند از همان دقایق ابتدایی نیمه اول به دنبال گلزنی بودند و در نهایت توانستند خیلی زود گلزنی کنند، شاگردان عزیزی در این بازی و خصوصا در نیمه اول، چیزی کمتر از حریف خود نداشتند و به همین دلیل با اعتماد به نفس بالا سعی در کسب پیروزی بر حریف خود داشتند، آنها در حالی که دقیقه ای تا پایان نیمه اول باقی مانده بود اسیر حریف شدند و با تساوی به رختکن رفتند.
اما در نیمه دوم این تراکتوری ها بودند که سعی داشتند تا هر طور که شده در برابر حریف خود به پیروزی برسند، آنها در این نیمه بیشتر از حریف خود حمله می کردند و با رهبری کرار، بارها تا فرو ریختن دروازه حریف پیش رفتند اما در نهایت موفق نشدند، البته در این میان نمی توان از بازی خوب سیاه جامگان نیز گذشت چرا که بازیکنان این تیم با استفاده از ضدحملات خطرناک خود چند بار دروازه تراکتورسازان را با خطر روبه رو ساختند.
به مانند نیمه اول، در نیمه دوم نیز در حالی که دقایقی تا پایان بازی باقی مانده بود این تراکتوری ها بودند که توانستند گلزنی کنند و برتری خود را به اثبات برسانند، آنها با این سه امتیاز کماکان یکی از تیم های مدعی برای کسب عنوان قهرمانی به حساب می آیند.

شرح گل‌ها:
سیاه جامگان1 تراکتورسازی 0(دقیقه 27، حسین بادامکی): حسین بادامکی کاپیتان سیاه جامگان در میانه های میدان پاس مدافع تراکتور را قطع کرد و با سرعت به سمت دروازه این تیم حرکت کرد. سپس در موقعیت تک به تک با یک بغل پا دروازه اخباری را باز کرد.
سیاه جامگان 1 تراکتورسازی 1(دقیقه 1+45، محمدرضا مهدی زاده): یکی از آخرین حملات تراکتوری ها در نیمه اول یک گل به موقع برای این تیم به همراه داشت و در این لحظه و در شلوغی محوطه جریمه، پاس بلند تبریزی ها به ابراهیمی رسید و او نیز با پاسی کوتاه و دیدنی مهدی زاده را صاحب توپ کرد تا این بازیکن با ضربه ای دقیق توپ را به قعر دروازه سیاه جامگان فرستاد.
سیاه جامگان 1 تراکتورسازی 2(دقیقه 89، فرزاد حاتمی): تراکتوری ها باز هم در دقایق نیمه موفق به گلزنی شدند، آنها این بار از روی نقطه کرنر و با ارسال کرار جاسم، با ضربه سر فرزاد حاتمی موفق شدند به گل دوم خود برسند.

بهترین بازیکن:
جاسم کرار محمد هافبک عراقی تراکتورسازی در بهترین شرایط بدنی و فنی قرار دارد. او امروز پاس گل سرنوشت ساز تیمش را از روی نقطه کرنر صادر کرد و بارها مدافعان حریف را آزار داد.

اتفاق ویژه:
سیاه جامگان با حضور جنگ در طول 90 دقیقه در نهایت حریف درخشش شاگردان قلعه نویی نشد تا اولین 3 امتیاز تراکتورسازان در مشهد مقابل سیاه جامگان رقم خورده باشد. تراکتور در بازی رفت در مشهد با 3 گل حریف خود را شکست داد.

دقایق حساس:

دقیقه 5 – اولین خطر جدی این دیدار توسط مشهدی ها اتفاق افتاد و روح الله سیف اللهی پس از دریافت پاس در حالی که با دروازه بان سیاه جامگان تک به تک شده بود نتوانست از این فرصت استفاده کند و اخباری با واکنشی به موقع این فرصت را مهار کرد.
دقیقه 9 – تراکتوری ها در این دقیقه می توانستند اولین گل دیدار را به ثمر برسانند اما خالد شفیعی که با دروازه خالی حریف مواجه بود توپ را از بالای به بیرون زد.
دقیقه 22 – ضربه ایستگاهی سیاه جامگان از پشت محوطه جریمه توسط میداوودی نواخته شد اما این توپ که پیش از رسیدن به دروازه به زمین برخورد کرد به سختی توسط اخباری مهار شد.
دقیقه 32 – پاس سیف اللهی به میداوودی رسید و او نیز با شوت دیگری دروازه حریف را به خطر انداخت اما این بار هم اخباری توانست توپ را از آن خود کند.
دقیقه 42 – حرکت تراکتوری ها در این دقیقه این تیم را به گل نزدیک کرد اما واکنش ناصری مانع از گلزنی این تیم شد.
دقیقه 44 – حرکت تکنیکی و دیدنی ایرانپوریان باعث گذر او از بین مدافعان سیاه جامگان شد اما او در نهایت نتوانست از فرصتی که خود به وجود آورد استفاده کند و مدافعان مشهدی توپ را به بیرون زدند.
دقیقه 2+45 – سیاه جامگان دقیقه ای پس از دریافت گل می توانست بازهم از حریف خود پیش بیفتد اما این اتفاق نیفتاد و ضربه میداوودی راهی به دروازه نیافت.
دقیقه 2+45 – باز هم تیم میزبان و این بار سیف اللهی به دنبال باز کردن دروازه حریف بود اما ضربه او نیز چیزی جز یک کرنر برای سیاه جامگان به همراه نداشت.
دقیقه 55 – در این دقیقه سیاه جامگان موفق شد گل دوم خود را به ثمر برساند اما این گل با اعلام خطا توسط داور مردود اعلام شد.
دقیقه 69 – ضربه ایستگاهی تراکتوری ها در این دقیقه توسط نوری نواخته شد اما این توپ با اختلاف از بالای دروازه سیاه جامگان به بیرون رفت.
دقیقه 75 – در حالی که همه چیز برای گلزنی تراکتوری ها مهیا شده بود این اتفاق نیفتاد تا بازی کماکان با تساوی پیش برود، جاسم کرار در این دقیقه و در حالی که می توانست گلزنی کند ضربه خود را به سوی دروازه حریف زد اما این توپ توسط ناصری دفع شد.
دقیقه 83 – یک حمله دیگر از سوی تراکتوری ها دروازه حریف را به خطر انداخت اما این توپ با دفاع مدافعان سیاه جامگان به کرنر رفت.

702 نمایش

نظر دادن