تاریخ انتشار: شنبه, 30 بهمن 1395 ساعت 15:58

فرو‌ ریختن سقف يک کلاس درس بر اثر بارندگی!

بر اثر بارندگی‌های اخير سقف كلاس درس مدرسه فضه روستاي زهوکی بخش بندزرک شهرستان میناب فروریخت و خطر جانی دانش‌آموزان این مکان را تهدید می‌کند.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از ایسنا،‌ باران روز گذشته در شهرستان میناب منجر به تخريب و فروریختن سقف كلاس درس مدرسه فضه روستاي زهوکی بخش بندزرک اين شهرستان شد.

دانش‌آموزان این‌گونه مدارس مجبور هستند همانند گذشته در اين کلاس‌های غیراستاندارد و فرسوده ادامه تحصيل دهند و در حال حاضر جان 99 دانش‌آموز اين دبستان درخطر جدي است.

اين ريزش سقف كلاس سبب اعتراض بسياري از اولياي دانش‌آموزان اين مدرسه شد كه اين والدين در تماس با ایسنا خواستار پيگيري موضوع ريزش سقف كلاس مدرسه فضه شدند.

مدیر مدرسه تخریبی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: دبستان فضه زهوکی یا همان میرزای شیرازی سابق قدمتی دیرینه دارد و قسمتی از آن در سال 1342 بناشده است.

خانم رنجبری بيان كرد: متأسفانه مدرسه ما مخروبه و قديمي است و چند سال پیش این مدرسه از سوی سازمان نوسازی مدارس تخریبی محسوب شد.

وی اظهار کرد: در این کلاس درس 18 دانش‌آموز مشغول به تحصیل هستند و اگر این اتفاق در ساعتی که دانش‌آموزان حضور داشتند به وقوع می‌پیوست معلوم نبود چه عواقبی نصیبشان می‌شد.

جان دانش‌آموزان در کلاس‌های غيراستاندارد درخطر است

يكي از اين والدين دانش‌آموزان با بيان اينكه در اثر بارندگي سقف اين مدرسه ريزش كرده است به خبرنگار ایسنا گفت: اين مدرسه فرسوده است و به جهت غيراستاندارد بودن در حال فروريختن است كه جان دانش‌آموزان و فرزندان ما را تهديد می‌کند.

امیر سالاری بيان كرد: اين مدرسه قدمتي ديرينه دارد و افراد بسياري در آن تحصيل كردند كه هم‌اکنون پست‌های كليدي در شهرستان دارند و نيازاست اين مدرسه با توجه به قديمي بودن آن تعمير و بازسازي شود.

وي با بيان اينكه مسئولان کوتاهی می‌کنند، خاطرنشان كرد: از مسئولان می‌خواهیم به فكر جان فرزندان ما در كلاس درس‌ باشند، چراکه اين مدرسه فرسوده و قديمي است و بايد فكري اساسي براي آن شود.

سالاری تصريح كرد: حتماً باید بچه‌های مردم در اين مدرسه فرسوده كشته شوند تا مسئولان به فكر تعمير و بازسازي مدرسه شوند.

به گزارش ایسنا، خوشبختانه در اين ريزش سقف صدمه‌ای به دانش‌آموزان وارد نشده اما ساير کلاس‌های مدرسه فضه نيز در حال فروريختن است و اگر باران شديد ديگري ببارد سقف آن کلاس‌ها نيز فرو خواهد ریخت.

1398 نمایش

نظر دادن