تاریخ انتشار: شنبه, 30 بهمن 1395 ساعت 09:28

دختر ۵ ساله افغانی از دست گروگانگیران رها شد

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: دختر بچه پنج ساله که عصر دیروز (پنجشنبه) ربوده شده بودروز جمعه از دست گروگانگیران آزاد شد.

سردار رضا بنی اسدی فر شامگاه جمعه لحظه تحویل کودک گروگان گرفته شده به خانواده اش در پلیس آگاهی کرمان به ایرنا اظهار کرد: گروگانگیران به انگیزه باج خواهی اقدام به گروگانگیری کرده بودند.

وی افزود: ساعت ۱۸ روز گذشته «پنجشنبه » در تماس با سامانه ۱۱۰، ربایش یک دختر پنج ساله به پلیس اعلام شد و بلافاصله همکاران کلانتری و سپس نیروهای تخصصی آگاهی در صحنه حضور یافتند و صحت ربایش تایید شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: پس از بررسی های میدانی و کشف سرنخ هایی از سوی پلیس، کار تحقیقاتی و فنی پلیس آغاز شد.

وی با بیان اینکه این دختر بچه افغان از حوالی محل کار پدرش ربوده شده بود گفت: عوامل این گروگانگیری سه تن بودند که در اندوهجرد شهداد دستگیر و کودک پنج ساله نیز با سلامت جسمی کامل از دست گروگانگیران رهایی یافت.

سردار بنی اسدی فر بر برخورد قاطعانه و مقتدرانه پلیس با عوامل ناامنی تاکید کرد و افزود: بدون شک دستگاه قضایی نیز اشد مجازات را برای ربایندگان در نظر خواهد گرفت.

وی گفت: نیروهای پلیس به ویژه نیروهای متخصص پلیس آگاهی در روز تعطیل و هنگامی که اکثر افراد در کنار خانواده های خود مشغول استراحت هستند براساس وظیفه قانونی و دینی خود اقدام کرده و ضمن دستگیری گروگانگیران و آزادی گروگان، اقتدار، توانمندی و عمل به هنگام پلیس را به معرض نمایش گذاشتند.

این خانواده افغان دارای ۲ فرزند هستند که دختر آنها شب گذشته « پنجشنبه » از سوی یک تن و با هم دستی دو تن دیگر ربوده شد.

595 نمایش

نظر دادن