AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 28 بهمن 1395 ساعت 09:11

حقوق آیت‌الله هاشمی از دانشگاه آزاد چقدر بود؟

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به ذکر خاطره‌ای از گفت‌وگویی که با آیت‌الله هاشمی درباره حقوق ایشان از دانشگاه آزاد اسلامی داشتند، پرداخت.

میرزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، در آستانه اربعین رحلت رئیس سابق هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، با ذکر خاطره‌ای از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، تأکید کرد: ایشان ظرف ٣۵ سالی که رئیس هیأت امنا و هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی بوندد، یک ریال حقوق از دانشگاه دریافت نکردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به نقش و جایگاه آن مرحوم در کشور و به‌ویژه در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یک بار به حضرت آیت‌الله عرض کردم شما بیش از نیمی از وقت خود را صرف دانشگاه می‌کنید چرا حقوق خود را از دانشگاه آزاد اسلامی نمی‌گیرید؟ اقلا حقوق خود را بگیرید و صرف امور خیریه کنید که حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پاسخ دادند: «همین تخفیف‌های شهریه‌ای که من از شما برای دانشجویان می‌خواهم، به حساب حقوق من باشد چون این دانشجویان مثل فرزندان خودم هستند».

خاطرنشان می‌شود آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ظرف ٣۵ سال که رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی بود، یک ریال حقوق از دانشگاه دریافت نکرد.

3830 نمایش