تاریخ انتشار: دوشنبه, 04 بهمن 1395 ساعت 10:02

تاج‌گردون: اعدام مه آفرید پاک کردن صورت مسئله بود

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجالس نهم و دهم شورای اسلامی، اعدام امیر منصور آریا معروف به مه آفرید را پاک کردن صورت مسئله خواند.

"غلامرضا تاج‌گردون" در نشستی با مدیران عامل بانک‌ها در گچساران گفت: امیرمنصور آریا یا مه آفرید کلی خطا داشت اما باید فرآیند این خطاها را بررسی کرد و دید که چه فرآیندی داشته است؟

وی با طرح این سئوال که ببینید فرآیند امیرمنصور چه بوده است؟ اظهار داشت: بجای اینکه فرآیند را اصلاح کنند و بعد امیرمنصور را اعدام، ابتدا امیرمنصور را اعدام و اعدام وی هم پاک کردن صورت مسئله بود و متاسفانه فرآیندها هم اصلاح نشد.

نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی با تاکید بر تغییر روند فرآیندها، خاطرنشان کرد: به جای اینکه فرآیندها را شناسایی و اصلاح کنند امیرمنصور اعدام می‌شود.

تاج گردون افزود: اعدام امیرمنصور پاک کردن صورت مسئله است و الان برخی می ترسند و می گویند مگر ندیدید که امیرمنصور را اعدام کردند.

وی گفت: شما در گشایش چند یوزانس و گشایش ال. سی خطا کردید، امیرمنصور حرفه‌ای عمل کرد و الان در دهدشت ، باشت و یاسوج ما می گویند مگر ندیدید که امیرمنصور و فلان مدیربانکی را اعدام کردند.

منبع: ایلنا

890 نمایش

نظر دادن