تاریخ انتشار: شنبه, 02 بهمن 1395 ساعت 12:05

خبر شوک آور برای فوتبال ایران؛ کی‌روش در امارات قرارداد بسته؟

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در امارات مربیگری می کند.

به گزارش آخرین نیوز، این روزها با توجه به اختلافاتی که میان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و فدرسیون ایجاد شده است اخبار پراکنده ای درباره سرنوشت این مربی به گوش می رسد.

کی روش که اخیرا استعفای خود را به مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال داده است طی ده روز اخیر با بیانیه های تندی که علیه مدیران این فدراسیون و برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس صارد کرده است در واقع نشان داده که برای رفتن از فوتبال ایران مصمم است.

نزدیکان این مربی حتی یک کلمه درباره این مسایل صحبتی نکرده اند و سکوت آنها ناشی از بی اطلاع بودن شان از برنامه های بعدی مرد پرتغالی است.

تیم ملی کشورمان اخیرا اردویی را در کشور امارات برگزار کرد و همان اردو علت العلل جنگ هایی بود که میان کی روش و برانکو و متعاقبا فدراسیون فوتبال به راه افتاد اما نکته مهم این است که مرد پرتغالی هنوز از مواضع خود کوتاه نیامده و با آنکه جلساتی را در فدراسیون فوتبال با مهعدی تاج و محمود اسلامیان داشته است اما این جلسات نتایج روشنی در پی نداشته است.

کی روش در جلسات خود با مدیران فدراسیون فوتبال به جدایی اش از نیمکت تیم ملی اصرار کرده است اما همچنان با استعفای او مخالفت می شود.

در راستای همین اتفاقات، یک منبع آگاه در کشور امارات خبر از مذاکرات فشرده کارلوس کی روش با یک تیم اماراتی می دهد.

به گفته این منبع، کی روش حتی توافقاتی را با سران این تیم داشته و قرارداد اولیه اش را امضا کرده است.

این خبر برای فوتبال ایران می تواند مهمترین خبر سال باشد اما در عین حال هنوز مشخص نیست که مقصد بعدی کی روش کدام تیم است و آیا این تیم ملی است یا باشگاهی.

مسلما ظرف روزهای آینده اخبار کامل تری پیرامون این ماجرا منتشر خواهد شد.

1594 نمایش

نظر دادن