تاریخ انتشار: چهارشنبه, 29 دی 1395 ساعت 12:07

عزت اللهی: جای کی روش بودم از ایران می رفتم!

هافبک تیم ملی فوتبال گفت:کی روش اولین نفری است که با او مشورت می کنم و قبل از عقد قرارداد با سرمربی تیم ملی صحبت می کنم.

به گزارش آخرین نیوز، سعید عزت اللهی درباره وضعیتش اظهار داشت: ماه ژانویه قرارداد من با روستوف تمام شد و به ایران آمدم تا در نیم فصل در اردوی تیم ملی حاضر شوم. تعطیلات نیم فصل بود و به شهر خودم انزلی رفتم و تمریناتم را پیگیری کردم. روستوف هم چند بار با من تماس گرفت که قراردادم را تمدید کنم. اولویت من لیگ های دیگر و پیشنهادات بهتر است و در صورتی که این اتفاق نیفتاد، بازهم با روستوف مذاکره و شاید تمدید کنم.

وی افزود: باید ببینم که آن شرایطی که برای حضور لازم است، مرا راضی می کند یا خیر. فقط بحث رسانه ای نبوده و واقعا پیشنهاداتی وجود داشته است.

هافبک سابق روستوف در پاسخ به این سوال که دوست دارد در کدام لیگ اروپایی بازی کند، تصریح کرد: قطعا هم آلمان و هم انگلیس جزو برترین لیگ های دنیا هستند و کشورهای آنها از پایه کار می کنند. من دوست دارم در این سن به تیمی بروم که پیشرفت کنم و به هدفم برسم.

عزت اللهی درباره اینکه مهدوی کیا با او صحبت کرده یا خیر، گفت: با من صحبتی نکردند و نمی دانم او با هامبورگ حرفی زده است یا خیر. اگر قرار باشد به هامبورگ بروم، قطعا با مهدی مهدوی کیا مشورت می کنم. او جزو بهترین بازیکنان تاریخ هامبورگ بوده است.

وی درباره اینکه با کی روش مشورت می کند یا خیر، افزود: کی روش اولین نفری است که با او مشورت می کنم و قبل از عقد قرارداد با سرمربی تیم ملی صحبت می کنم.

هافبک تیم ملی فوتبال درباره شرایط لیگ روسیه گفت: فکر می کنم چند سالی است که روسیه به جوانگرایی روی آورده است و قبلا اینطور نبود. آنها به جوانان بها می دهند. فکر می کنم این ذهنیت را به فوتبال روسیه می دهد که برای موفقیت باید بیشتر به جوانان میدان دهند. باید این سیاست را در پیش بگیرند تا نسل جدیدی را معرفی کنند.

عزت اللهی در ادامه بیان داشت: زمانی که در ایران و ملوان با ۱۶ سال سن بازی می کردم، خیلی سخت بود که بتوانم بین باتجربه ها بازی کنم. خدا به من لطف کرد و احمدزاده به من بازی داد و شجاعت زیادی داشت. فدراسیون نیز چند سال قبل سهمیه بندی کرد و از جوانان بیشتری استفاده می شود. روند خیلی خوبی بوده اما باید بیشتر شود. تیم ملی ما جوانگرایی کرده و هیچ کس ناراضی نیست و صدرنشین گروه خود است. مربیان باشگاهی نیز قطعا از میدان دادن به جوانان ضرر نکردند.

وی در ادامه اظهار داشت: در لیگ روسیه اما اینطور نیست و در هر تیم ۲ بازیکن بالایی ۳۳ سال پیدا می کنید. تغییر نسل هنوز ندادند و این شاید آنها را در جام جهانی با مشکل روبروکند.

هافبک تیم ملی درباره انتقادات به کی روش گفت: فکر می کنم واقعیت این است که اگر من هم جای کی روش بودم، از کوره در می رفتم و تیم را می گذاشتم و می رفتم. کی روش اما باتوجه به رابطه خوبش با مردم و اینکه خون دل خورده که تیم ملی به اینجا رسیده است، این کار را نمی کند و دلش نمی آید. یکسری افراد دنبال منافع شخصی خودشان هستند و بحث هایی که اصلا به آنها ارتباط پیدا نمی کند، صحبت می کنند. بحث ملی برای یک ملت است. این نوع کار کردن خیانت به مردم ایران و ضربه زدن به تیم ملی است. خدا را شکر فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش خیلی هوشیارتر هستند و امیدوارم با این افراد هم برخورد شود.

وی در پاسخ به این سوال که زبان روسی یاد گرفته یا خیر، گفت: در حد اینکه زندگی را بگذرانم، یاد گرفتم.

هافبک سابق روستوف درباره روز هوای پاک افزود: قطعا فکر می کنم هوای پاک باعث تنظیم سلامتی مردم ایران هستم. من که پیام می دهم، رعایت کنم تا بقیه نیز این کار را انجام دهند. من این قول را می دهم که برای یک روز یا یک هفته از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنم.

وی در پایان گفت: ما در روسیه راننده داریم اما دست فرمان آنها خیلی بد است.

715 نمایش

نظر دادن