تاریخ انتشار: شنبه, 25 دی 1395 ساعت 11:42

خیالتان تخت! مصرف «نوتلا» موجب شکل‌گیری سرطان می‌شود

امام كاظم عليه ‏السلام: "نيشكر" ، انسدادها را مى‏ گشايد و هيچ بيمارى و عارضه‏اى در آن نيست .

به گزارش خبرنگار سلامت آخرین نیوز، پیرو انتشار خبری در رسانه ها با عنوان " آیا مصرف «نوتلا» موجب شکل گیری سرطان می شود؟ " بهتر است بدانید تمام محصولات غذایی که در آن مواد قندی گرفته شده از چغندر استفاده شده  نه تنها سرطانزاست بلکه بر بیشتر اندام های بدن در طولانی مدت خسارت جبران ناپذیر وارد می کند.

در این مطلب که رسانه ها آن را منتشر کردند، تمرکز بر روی روغن پالم این محصول بوده است، حال اینکه یکی از اصلی ترین موارد برای بررسی سرطانزابودن یک محصول نوع قند و شکری است که در آن به کار رفته است.

ﺍﻣﺎﻡ ﺭﺿﺎ ﻋﻠﻴﻪ ﺍﻟﺴﻠﺎﻡ: ﺃﻃﻌِﻤﻮﺍ ﻣَﺮﺿﺎﻛُﻢُ ﺍﻟﺴِّﻠﻖَ - ﻳَﻌﻨﻲ ﻭَﺭَﻗَﻪُ - ﻓَﺈِﻥَّ ﻓﻴﻪِ ﺷِﻔﺎﺀً ﻭﻟﺎ ﺩﺍﺀَ ﻣَﻌَﻪُ ﻭﻟﺎ ﻏﺎﺋِﻠَﺔَ ﻟَﻪُ، ﻭﻳُﻬَﺪِّﺉُ ﻧَﻮﻡَ ﺍﻟﻤَﺮﻳﺾِ، ﻭَﺍﺟﺘَﻨِﺒﻮﺍ ﺃﺻﻠَﻪُ ؛ ﻓَﺈِﻧَّﻪُ ﻳُﻬَﻴِّﺞُ ﺍﻟﺴَّﻮﺩﺍﺀَ؛ ﺑﻪ ﺑﻴﻤﺎﺭﺍﻧﺘﺎﻥ، ﭼﻐﻨﺪﺭ (ﻳﻌﻨﻰ ﺑﺮﮒ ﺁﻥ ﺭﺍ) ﺑﺪﻫﻴﺪ ؛ ﭼﺮﺍ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺁﻥ، ﺩﺭﻣﺎﻥ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻫﻴﭻ ﺑﻴﻤﺎﺭﻯ ﺍﻯ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﻭ ﻫﻴﭻ ﻋﺎﺭﺿﻪ ﺍﻯ ﺩﺭ ﺁﻥ ﻧﻴﺴﺖ ﻭ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﻴﻤﺎﺭ ﺭﺍ ﺁﺭﺍﻡ ﻣﻰ ﺳﺎﺯﺩ. ﺍﻣّﺎ ﺍﺯ ﺧﻮﺩِ ﭼﻐﻨﺪﺭ ﺑﭙﺮﻫﻴﺰﻳﺪ ؛ ﭼﺮﺍ ﻛﻪ ﺳﻮﺩﺍ ﺭﺍ ﺗﺤﺮﻳﻚ ﻣﻰ ﻛﻨﺪ. ﺍﻟﻜﺎﻓﻲ، ﺟﻠﺪ 6، ﺻﻔﺤﻪ 369، ﺣﺪﻳﺚ 4

در حدیث هوشمندانه و عالمانه بالا، امام رضا (ع) به طور دقیق تایید کرده اند که اکثر شکر و قندهایی که امروزه در بازار رواج دارد، "سودا" زاست و همین موضوع تاییدی است بر اینکه تمام محصولاتی که از این نوع شکرها در آنها به کار رفته، کاملاً سرطانزاست.

لازم به ذکر است خلط "سودا" در بدن نیاز است اما غلبه آن در بدن، انسان را به سمت بیماری های سرد و خطرناک از قبیل سرطان، صرع، ام اس و ... می برد.

از آن گذشته، در اینجا قندر و شکر گرفته شده از ﭼﻐﻨﺪﺭ، خلط "سودا"ی ناطبیعی در بدن تولید می کند که مشکلات را چند برابر می کند.

پیشنهاد می شود به جای تولید "شکر ﭼﻐﻨﺪﺭی" در کشور تولید "شکر نیشکری (شکر قهوه ای یا سرخ) " با هدایت دولت محترم رواج پیدا کند.

امروزه در استان خوزستان و مازندران مزارع نیشکر بسیاری وجود دارد که می توان آن را گسترش داد تا مردم کشور را با رهنمودهای ائمه بزرگوار به سمت سلامتی بیشتر برد؛ ان شا الله.

امام كاظم عليه ‏السلام: نيشكر ، انسدادها را مى‏ گشايد و هيچ بيمارى و عارضه‏اى در آن نيست . مكارم الأخلاق ، جلد 1 ، صفحه 363 ، حديث 1191 ، بحار الأنوار ، جلد 66 ، صفحه 189 ، حديث 2 دانش نامه احاديث پزشكي : 2 / 354

3936 نمایش

نظر دادن