تاریخ انتشار: یکشنبه, 19 دی 1395 ساعت 22:22

تکذیب خروج هواپیمای پرواز تهران - تبریز از باند

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: خروج هواپیمای پرواز تهران - تبریز از باند کذب است و این هواپیما به دلیل قفل شدن چرخ‌ها در انتهای باند متوقف شده است.

به گزارش ایسنا، مصطفی صفایی در خصوص اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر خارج شدن هواپیما از باند، اظهار کرد: هواپیمای پرواز تهران - تبریز به هیچ عنوان سر نخورده و از باند خارج نشده بلکه در هنگام دور زدن، چرخ آن قفل کرده و متوقف شده است.

وی با تاکید بر اینکه مشکل خاصی در این راستا وجود ندارد، ادامه داد: بعد از توقف، مسافران از هواپیما پیاده شده و بعد از نیم ساعت نیز مشکل مذکور برطرف شده است.

صفایی با اشاره به اینکه مشکل فنی ممکن است در هر هواپیمایی به وجود آید، تشریح کرد: با توجه به اینکه فرودگاه ما دارای دو باند است؛ از این رو در چنین مواقعی پروازها متوقف نشده و از باند دیگری استفاده می‌کنیم؛ اکنون تمامی پروازهای ما بدون هیچ مشکلی برقرار است.

صفایی با تاکید بر اینکه فرودگاه مسوولیتی در قبال نقص فنی هواپیما ندارد یادآور شد: سازمان هواپیمایی کشور این موضوع را بررسی کرده و از شرکت هواپیمایی مربوطه دلایل نقص فنی به وجود آمده را پیگیری می‌کند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

808 نمایش

نظر دادن