تاریخ انتشار: شنبه, 18 دی 1395 ساعت 10:45

زن جوان در تله شیطانی 3 مسافربر +عکس

بررسی دوربین‌های پمپ بنزین، سه مرد شیطان‌ صفت را که در پوشش مسافربر زن جوانی را ربوده و پس از سرقت اموالش او را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، گرفتار کرد.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از جام‌جم، دو هفته پیش زن جوانی با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی کرج از سه مرد به اتهام آدم‌ربایی، سرقت و آزار و اذیت توسط دو نفر از متهمان شکایت کرد.

شاکی به بازپرس ایوب ابراهیمیان گفت: بعدازظهر روز حادثه در یکی از میادین کرج منتظر تاکسی بودم که خودرویی مقابلم توقف کرد. مردی به عنوان مسافر در صندلی عقب نشسته بود و من خواستم جلو بنشینم که راننده مدعی شد صندلی جلو خراب است. همان موقع زنی هم به عنوان مسافر سوار همان خودرو شد و بعد از طی مسافتی پیاده شد. دقایقی پس از پیاده شدن او، مرد مسافر به سمتم حمله کرد. با او درگیر شدم تا از خودرو پیاده شوم اما نشد .

وی ادامه داد: او سرم را به زور زیر صندلی برد. در میانه راه صدای مرد مسافر را شنیدم که تلفنی با فردی حرف می‌زد و نشانی محلی در اطراف شهر را به او می‌داد و می‌خواست به آنجا بیاید. با گریه و التماس از آنها خواستم رهایم کنند اما بی‌فایده بود. پس از رسیدن به مقصد، آنها مرا به زور از خودرو پیاده کردند. راننده به کمک مسافر قلابی، گردنبند، انگشتر، کارت بانکی و پول‌هایم را برداشت. مردی دیگر هم در آنجا به آنها ملحق شد. آنها کتکم زدند و دو نفرشان مرا بی‌رحمانه مورد آزار و اذیت قرار دادند، بعد رهایم کردند و رفتند. در آن وضعیت کیفم را گشتم و دیدم گوشی‌ام را سرقت نکرده بودند. با خانواده‌ام تماس گرفتم و به کمک راننده عبوری به خانه‌ام رفتم و بعد به اداره پلیس و دادسرا آمدم.
همزمان با تشکیل پرونده قضایی و با دستور بازپرس جنایی، تحقیقات پلیسی آغاز شد .

در این مرحله ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان البرز، با چهره‌نگاری از سه متهم پرونده، مشخصات خودرو و عکس‌های آنها را در اختیار گشت‌های انتظامی قرار دادند و تیم‌های عملیاتی در جست‌وجوی متهمان بودند.

سرانجام چند روز پیش کارآگاهان پلیس آگاهی مطلع شدند مقداری پول از کارت بانکی شاکی برداشت شده است. با بررسی موضوع، معلوم شد این تراکنش بانکی مربوط به یک جایگاه سوخت بوده است. ماموران با حضور در آنجا و بررسی دوربین‌ها، توانستند چهره متهمان و خودروی آنها را شناسایی کنند. در ادامه راننده 45 ساله خودرو شناسایی و دستگیر شد.

متهم میانسال در بازجویی به افسر تحقیق گفت: دوستم نقشه این آدم‌ربایی را طراحی کرد. فقط می‌خواستیم پول و طلاهای زن مسافر را سرقت کنیم و قرار نبود بلایی سرش بیاید. طراح این آدم‌ربایی همراه دوست دیگرش زن جوان را مورد آزار و اذیت قراردادند و من کاری به شاکی نداشتم. اموال سرقتی را هم میان یکدیگر تقسیم کردیم.

همزمان با اعتراف متهم میانسال، دو همدست فراری اش هم دو روز پیش بازداشت شدند. یکی از آنها به آدم ربایی، سرقت و آزار و اذیت شاکی و دیگری به سرقت و آزارو اذیت زن جوان اعتراف کرد.

متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن دیگر جرایم این سه متهم در پلیس آگاهی استان البرز ادامه دارد .
بازپرس پرونده با هشدار به خانم‌ها، از آنها خواست از وسایل نقلیه عمومی همچون اتوبوس و تاکسی استفاده کنند تا در دام افراد مسافربرنما گرفتار نشوند و جان و مال و زندگی خود را به خطر نیندازند. هنگام سوار شدن به خودرو اموال قیمتی با خود همراه نداشته باشند و چهره راننده و مشخصات ظاهری خودروها را به خاطر بسپارند. در صورت مشکوک شدن به راننده، از سوار شدن به خودرو خودداری کنند و با پلیس تماس بگیرند.

2317 نمایش

نظر دادن