تاریخ انتشار: یکشنبه, 12 دی 1395 ساعت 20:00

آیت الله جنتی: برخی افراد که در زمان جنگ خدمتی نکردند امروز حقوق نجومی می گیرند

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن بیکار ننشسته و دست از دشمنی خود برنداشته است.

به گزارش آخرین نیوز، آیت الله احمد جنتی روز یکشنبه در آئین تقدیر از بسیجیان نمونه جزیره کیش افزود : آنان با جمهوری اسلامی هر چه بتوانند دشمنی می کنند اما برخی فرصت طلب ها به این دشمنی باور ندارند و به دنبال برقراری دوستی با آنها هستند ، این افراد نمی خواهند باور کنند که امریکا دشمن جمهوری اسلامی است.

دبیر شورای نگهبان به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت : معظم له بارها فرموده اند انقلابی باشید و حوزه های علمیه، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نیز باید انقلابی باشند تا فرزندان این مرز و بوم رشد کنند و انقلاب فراگیر شود تا بتوانند در مقابل دشمن ایستادگی کند.

وی با بیان اینکه نگهدارنده و پایه و اساس این انقلاب فرزندان انقلابی و حزب اللهی در هر لباس هستند افزود: جمهوری اسلامی از نظر اقتصادی و نیروها و استعداد های انسانی غنی است و این نیروها در هیچ کجای دنیا پیدا نمی شوند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بسیاری از اقدامات ارزنده در کشور به همت همین نیرو های انقلابی و حزب اللهی انجام شده است .

وی خاطر نشان کرد : اگر در آن دوران این نیروهای انقلابی جان خود را تقدیم کشور نکرده اند امروز عمر خود را صرف خدمت رسانی به مردم می کنند ، برخی فرصت طلبان نیز منتظر به بهره رسیدن این زحمات هستند تا از آن استفاده کنند.

آیت الله جنتی به حضور پرشور مردم در تمامی صحنه های انقلاب اشاره کرد و گفت: نهم دی واقعه مهمی بود که در تاریخ انقلاب اسلامی رخ داد و مردم وفادار به امام و رهبر معظم انقلاب با روحیه ای انقلابی به میدان آمدند و بدون هر گونه اقدام و حضور نظامی فتنه ای را که دشمنان سالها برای آن برنامه ریزی کرده بودند خنثی کردند.

دبیر شورای نگهبان خطاب به بسیجیان گفت : شما بسیجیان باید به خود ببالید ، شما به حق سربازان امام زمان(عج) هستید و بدون هیچ چشم داشتی فعالیت می کنید و در این مسیر مشکلات را تحمل کرده و جان خود را ایثار می کنید .

وی تاکید کرد : شما بسیجیان باید با جدیت و دلگرمی بیشتر فعالیت کنید .

آیت الله جنتی به هدایت و رهبری امام خمینی (ره ) در آن دوران اشاره کرد و افزود: نیروهای حزب اللهی و انقلابی به دعوت امام (ره) لبیک گفتند تا اسلام را زنده نگهدارند و همواره در صحنه حاضر شوند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با یاد آوری اهداف انقلاب اسلامی گفت : رسیدگی به وضعیت مستضعفان و محرومان ، اجرای عدالت و براندازی ظلم از اهداف انقلاب اسلامی بود که در این راه نیز هزینه های زیادی پرداخت کردیم .

وی تصریح کرد : جمهوری اسلامی در طی این سالها توانسته در مقابل تمامی دشمنی های شرق و غرب ،مشکلات ، سختی های دوران 8 سال و تحریم های اعمال شده ایستادگی کند و به پیشرفت های خوبی نیز نائل شود که تمامی اینها معجزه ای است از سوی خداوند متعال .

آیت الله جنتی با تاکید بر اینکه مشابه این انقلاب را نمی توان در هیج کجای دنیا مشاهده کرد افزود : ما توانستیم در مقابل محاصره دشمن و تحریم های آنان به پیشرفت های علمی و صنعتی دست پیدا کنیم و در کنار این پیشرفت ها نیز به اقشار مختلف مردم روستاها و شهرها خدمات ارائه دهیم .

وی خطاب به بسیجیان گفت : آنجا که سخن از ایثار و از خودگذشتگی است نیروهای حزب اللهی و بسیجیان حضور دارند اما زمانی که موفقیت حاصل و آرامش حاکم می شود ،فرصت طلبان خود نمایی می کردند و به دنبال کنار زدن آنها بر می آمدند تا موقعیت ها را خود به دست گیرند ، چنین اقداماتی در تاریخ نیز سابقه دارد .

رئیس مجلس خبرگان رهبری یاد آور شد: در دوران پیامبر اسلام (ص ) جنگ های متعددی رخ داد و افرادی همچون عمار ، یاسر ، ابوذر و سلمان ها حضور داشتند که پیروزی حاصل شد.

آیت الله جنتی تصریح کرد : بعد از رحلت پیامبر (ص) نوبت به فرصت طلبان رسید ، آنها ابوذر را تبعید کردند و عمار ، یاسر و دیگر نیروهای اسلامی پیشرو را کشتند و تعدادی دیگری را محصور کردند تا جایی که حکومت به دست بنی امیه و بنی عباس افتاد.

دبیر شورای نگهبان افزود:در آن زمان افرادی که در مقابل پیامبر اسلام(ص) ایستادند وارث قدرت اسلامی شدند که این نیز سابقه زنده تاریخ اسلام است .

وی گفت: بعد از پیامبر اسلام (ص) ،حضرت علی (ع) خانه نشین شد اما امروز بعد از امام راحل ، رهبر معظم انقلاب با پیروی و حمایت مردم خانه نشین نشد و هدایت انقلاب اسلامی را بر عهده گرفتند .

وی تصریح کرد : در کشور افرادی هستند و به رغم اینکه در زمان جنگ و انقلاب هیچ خدمتی به مردم و کشور ارائه نکردند اما امروز شاهد گرفتن حقوق های نجومی از سوی آنها هستیم که متاسفانه برخی نیز از این افراد حمایت می کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

1404 نمایش

نظر دادن