تاریخ انتشار: پنج شنبه, 09 دی 1395 ساعت 11:25

شیء نورانی موجب هراس مردم در علی‌آبادکتول شد

فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول گفت: موضوع سقوط شی نورانی در این شهرستان صحت ندارد و تنها یک درخت با ارتفاع زیاد آتش گرفته است.

خبرگزاری فارس: علی‌اکبر اژدری در خصوص انتشار شایعه سقوط شی نورانی در شهرستان علی‌آبادکتول اظهار کرد: این خبر صحت ندارد و به هیچ عنوان شی نورانی یا شی خاص دیگری در این شهرستان سقوط نکرده است.

وی ادامه داد: ساعاتی پیش اخبار مردمی به پلیس و هلال احمر واصل شد که شی نورانی در آسمان این شهرستان دیده شده و سقوط کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول خاطرنشان کرد: بلافاصله تیم‌های انتظامی و هلال احمر به محل مورد نظر اعزام شدند که مشاهده شد تنه درخت بلند قامتی آتش گرفته که پس از سوختن تنه به زمین افتاده است.

اژدری بیان کرد: با تلاش نیروهای امدادی آتش مورد نظر خاموش شد و نیروها اتمام عملیات و بررسی موضع مورد نظر را گزارش دادند.

وی در پایان از شهروندان خواست تا به شایعه‌ها اخبار غیرموثق توجهی نکنند و اخبار رسمی و دارای صحت لازم را از طریق خبرگزاری‌های رسمی کشور و رسانه ملی پیگیری کنند.

بر اساس برخی خبرها صدای مهیبی توجه اهالی علی‌آبادکتول را به خود جلب کرده بود که با فرا رسیدن شب و سوسوی یک شی ءنورانی این جلب توحه با وحشت و هراس مردم همراه شده بود که در نهایت این شایعه تکذیب شد.

1192 نمایش

نظر دادن