تاریخ انتشار: شنبه, 20 آذر 1395 ساعت 09:10

اعتراف مزاحم دختر جوان به جنایت +عکس

پسری که در جریان درگیری خونین، جوانی را با ضربه چاقو از پای درآورده بود، بزودی پای میز محاکمه قرار می‌گیرد.
به گزارش جام‌جم، ساعت 12 و 45 دقیقه شانزدهم مهر سال گذشته درگیری خیابانی میان چند جوان به کلانتری خزانه گزارش شد.

ماموران با حضور در آنجا مشاهده کردند جوانی با ضربه‌های چاقو زخمی شده است. جوان زخمی به بیمارستان منتقل و با تحقیق از شاهدان ماجرا معلوم شد ضارب پیش از این مزاحم دختر جوانی شده و پسر زخمی در هواخواهی از دختر با او درگیر شده بود. ساعاتی بعد از این حادثه پسر زخمی در بیمارستان فوت کرد.

دختری که پسر جوان به هواخواهی از او به قتل رسیده بود، به پلیس آگاهی فراخوانده شد و به افسر تحقیق گفت: مدتی پیش با عامل جنایت دوست شدم، بعد از قطع رابطه، او همچنان برایم ایجاد مزاحمت می‌کرد. ماجرا را به مردی که قرار بود با خاله‌ام ازدواج کند، گفتم تا وی با جوان مزاحم حرف بزند، گمان نمی‌کردم آنها با هم دعوا کنند و خواستگار خاله‌ام به قتل برسد.

در ادامه متهم به قتل بعد از چند روز فرار دستگیر شد. او با انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران به درگیری منجر به قتل اعتراف کرد و پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد.

متهم به قتل با گذشت بیش از یک سال از این جنایت چند روز پیش برای آخرین دفاع از زندان به دادسرای جنایی تهران منتقل شد. جوان زندانی به نسرین مرادی، دادیار شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران گفت: من در جریان آن درگیری فقط می‌خواستم از خودم دفاع کنم که ناخواسته مرد جوان را که به هواخواهی از دوست دختر سابقم پرداخته بود، کشتم و پشیمانم.

با ثبت آخرین اظهارات عامل جنایت، او به زندان انتقال یافت و پرونده‌اش به اتهام مباشرت در قتل عمدی پسر جوان بزودی با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال خواهد شد.

1898 نمایش

نظر دادن