تاریخ انتشار: شنبه, 20 آذر 1395 ساعت 00:27

قلعه‌نویی بازی باخته را از منصوریان بُرد

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی از هفته سیزدهم لیگ برتر با پیروزی شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های استقلال و تراکتورسازی در ادامه دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:20 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 2 بر یک سرخپوشان تبریزی به پایان رسید تا قلعه‌نویی همانند فصل گذشته با تراکتورسازی برابر استقلال به پیروزی برسد.

کاوه رضایی در دقیقه 7 برای استقلال گلزنی کرد و فرزاد حاتمی در دقیقه 56 و 68 موفق شد گل‌های تراکتورسازی را به ثمر برساند.

ترکیب استقلال:سیدمهدی رحمتی، رابسون جان‌واریو، لئوناردو پادوانی، یعقوب کریمی، هرایر مگویان، امید ابراهیمی، بختیار رحمانی، خسرو حیدری، جابر انصاری، کاوه رضایی و علی قربانی.

ترکیب تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، هادی محمدی، محمد ایرانپوریان، محمدرضا مهدی‌زاده، مهدی کیانی، سروش رفیعی، محمد نوری، محمد ابراهیمی، فرزاد حاتمی و لوسیانو ادینیو.

قضاوت این دیدار به عهده بیژن حیدری است که رضا سخندان و محمدرضا ابوالفضلی او را کمک می‌کنند. برای اولین بار در بازی‌های فوتبال ایران هم در این بازی از دو داور لب خط استفاده شد که محمدرضا فغانی و حسن اکرمی عهده‌دار این کار بودند. داور چهارم این دیدار هم اشکان خورشیدی است.

نیمه اول

دقیقه 7: محمدرضا اخباری توپی که روی بازی جوانمردانه استقلالی‌ها گرفته بود و در حالی که می‌توانست آن را با دست بگیرد، به اشتباه به کاوه رضایی پاس داد تا مهاجم آبی‌پوشان به سادگی دروازه تراکتورسازی را باز کند.

دقیقه 11: حمله خطرناک تراکتورسازی و توپی که در محوطه جریمه در اختیار لوسیانو ادینیو بود رها شد تا محمد ایرانپوریان در موقعیت خوبی برای شوتزنی قرار بگیرد. البته شوت محکم مدافع تراکتورسازی را مهدی رحمتی راهی کرنر کرد.

دقیقه 14: فرزاد حاتمی روی یک پاس در عمق از محمد نوری می‌توانست کار را خیلی زود به تساوی بکشاند که ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 20: پاس بلند پشت مدافعان تراکتورسازی به علی قربانی با خروج اخباری همراه بود. دروازه‌بان تراکتورسازی در دفع توپ اشتباه کرد و توپ در آستانه رفتن به دروازه بود که خالد شفیعی توپ را دور کرد.

دقیقه 28: سروش رفیعی پس از عبور دادن توپ از بین پاهای امید ابراهیمی، پاس خوبی را به لوسیانو ادینیو پشت مدافعان استقلال ارسال کرد. در حالی که موقعیت خوبی برای تراکتورسازی بود تا گل تساوی را به ثمر برساند، اما با بی دقتی مهاجم برزیلی این موقعیت هم از دست رفت.

دقیقه 29: امید ابراهیمی یک دقیقه پس از اینکه از سروش رفیعی دریبل خورده بود و توپ از بین پاهای او رد شد، خطای شدیدی روی هافبک تراکتورسازان انجام داد که از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 30: بختیار رحمانی پشت مدافعان تراکتورسازی پاسی را برای کاوه رضایی ارسال کرد که محمدرضا اخباری در موقعیت تک به تک موفق به مهار توپ شد.

دقیقه 31: شهرام گودرزی تعویض زودهنگام امیر قلعه‌نویی برای تراکتورسازی بود که محمدرضا مهدی‌زاده جای او را گرفت.

دقیقه 37: ضربه ادینیو می‌توانست منجر به گل تراکتورسازی شود که به شکل خطرناکی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 42: توپی که به شکل خطرناکی در حال ورود به دروازه استقلال بود، با واکنش مهدی رحمتی به کرنر فرستاده شد. در این صحنه محمد نوری قصد داشت توپ را با ضربه سر وارد دروازه استقلال کند که برخورد او با رحمتی باعث دیگری بین این دو بازیکن شد.

دقیقه 2+45: سروش رفیعی از پشت محوطه جریمه ضربه‌ای را به سمت دروازه استقلال روانه کرد که مهدی رحمتی توپ را در اختیار گرفت.

نیمه دوم

دقیقه 52: ارسال خطرناکی روی دروازه استقلال صورت گرفت که این توپ در دهانه دروازه آبی‌پوشان و جایی که دو مهاجم تراکتورسازی منتظر توپ بودند توسط مهدی رحمتی به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 54: لوسیانو ادینیو از فاصله‌ای نزدیک به دروازه استقلال ضربه‌ای محکم را روانه کرد تا بلکه برای تیمش گلزنی کند، اما رحمتی بار دیگر توپ را روانه کرنر کرد.

دقیقه 56: ارسال سروش رفیعی روی تیر دوم از روی نقطه کرنر با ضربه سر خوب فرزاد حاتمی همراه شد تا گل تساوی تراکتورسازی به ثمر برسد.

دقیقه 64: کرار جاسم جای لوسیانو ادینیو را در ترکیب تراکتورسازی گرفت.

دقیقه 67: فرشید اسماعیلی برای استقلال وارد میدان و جایگزین جابر انصاری شد.

دقیقه 68: سروش رفیعی پاس بسیار خوبی را پشت مدافعان استقلال ارسال کرد و محمد ابراهیمی در شرایطی که با مهدی رحمتی تک به تک شده بود پاس رو به عقبی را به فرزاد حاتمی فرستاد تا این بازیکن گل دوم خودش و تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه 70: ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه تراکتورسازی را امید ابراهیمی محکم روانه دروازه کرد که توپ به دیوار دفاعی برخورد کرد و پس از چند رفت و برگشت راهی کرنر شد.

دقیقه 76: فرزاد حاتمی به دلیل خطایی که روی فرشید اسماعیلی انجام داد، از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 80: ارسال خسرو حیدری از روی ضربه ایستگاهی برای استقلالی‌ها موقعیت خوبی ایجاد کرد که محمد نوری توپ را با ضربه سر دفع کرد و محمدرضا اخباری توانست توپ را در اختیار بگیرد تا موقعیت استقلالی‌ها خطرناک نشود.

دقیقه 81: بهنام برزای جای خسرو حیدری را در ترکیب استقلال گرفت.

دقیقه 83: یعقوب کریمی به دلیل خطا روی جاسم کرار و گرفتن حمله تراکتورسازی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 84: بهنام برزای ارسالی روی دروازه تراکتورسازی انجام داد که ضربه سر کاوه رضایی به راحتی در اختیار اخباری قرار گرفت.

دقیقه 88: ارسال بلند امید ابراهیمی روی دروازه تراکتورسازی در دهانه دروازه این تیم به علی قربانی رسید که این مهاجم نتوانست ضربه‌ای به توپ بزند تا اخباری توپ را مهار کند.

دقیقه 2+90: کاوه رضایی به دلیل هُل دادن محمد ایرانپوریان در محوطه جریمه تراکتورسازی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

به گزارش تسنیم، تراکتورسازی با این پیروزی 27 امتیازی شد و به صورت موقت بالاتر از پرسپولیس در صدر جدول قرار گرفت. استقلال نیز 18 امتیازی و در رتبه هفتم جدول باقی ماند.

664 نمایش

نظر دادن