تاریخ انتشار: شنبه, 13 آذر 1395 ساعت 10:37

برانکو: طارمی حتی می‌تواند دروازه‌بان هم باشد!

سرمربی پرسپولیس گفت:در حال حاضر بیرانوند مصدوم است و سوال‌هایی که بعدا چه خواهد شد را جواب نمی‌دهم.

به گزارش آنا، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز گفت: «یک بار دیگر حادثه شهادت زائران کربلا را تسلیت می‌گویم و همچنین درگذشت بازیکنان تیم چائوی برزیل را. من همکارم مربی آنهاست و تسلیت می‌گویم امیدوارم چنین صحنه‌هایی را دیگر نبینیم. از بازی خوشحالم چون مستحقش بودیم، تا آخر فصل بازی‌های مشابهی در انتظارمان است.»

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: «90 دقیقه بازی را کنترل کردیم و موقعیت‌های گلزنی زیادی ایجاد کردیم، اگر پنالتی گل می‌شد زحمات ما به باد می‌رفت. این بازی و همه بازی‌های لیگ برایمان سخت خواهد بود، بازی‌های به شکل ماراتن است اما خوشحالم که پیروز شدیم و با این پیروزی‌ها به هوادارانمان شادی را هدیه می‌کنیم، در بازی‌های آینده هم به دنبال برد هستیم و ایجاد موقعیت گل و برد برایمان از همه چیز مهمتر است.»

وی در مورد اینکه مهاجمان پرسپولیس عصبی بودند، گفت: «فرصت‌های گلزنی زیادی ایجاد کردیم و طبیعی است وقتی که موقعیت از دست می‌رود بازیکن عصبی می‌شود چون قانون فوتبال است، وقتی از شانس‌های گلزنی استفاده نکنیم احتمال باخت هست. اگر گل دوم را می‌زدیم نتیجه بهتر از این هم می‌شد. باید بدانیم که تعدادی از بازیکنان تحت قرارداد باشگاه‌ها هستند و نمی‌توانیم تقویت مورد نظر را به طور کامل انجام دهیم البته سطح انتظارات از ما بالاست.»

وی در مورد کارت زردی که داور به بازیکنان نشان داد گفت: «کارت زرد هایی که به بازیکنان پرسپولیس داده می شود توجیهی ندارد.مگر لیز خوردن ممنوع است؟ به محسن مسلمان هم نباید کارت می‌داد، در بازی‌های قبلی هم به طور ناعادلانه به انصاری کارت زرد داده شد.»

سرمربی پرسپولیس در مورد عملکرد رادوشوویچ گفت: «پرسپولیس باید دو گلر در سطح رادوشوویچ و بیرانوند داشته باشد خوشحالم که رادوشوویچ ثابت کرد که چرا به پرسپولیس آمده و بازیکن قابل اعتمادی است و هر لحظه که درون دروازه می‌ایستد ، خوشحالم که این دو دروازه بان را داریم، بیرانوند هنوز مصدوم است، در حال حاضر بیرانوند مصدوم است و سوال‌هایی که بعدا چه خواهد شد را جواب نمی‌دهم.»

برانکو در مورد غیبت انصاری در خط دفاع و حضور رامین رضاییان در ترکیب اصلی تیم و اینکه چرا پلی یانسکی در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار نگرفت، گفت: «پلی یانسکی در ترکیب تیم قرار داشت اما فعلا این تصمیم را گرفتیم، آرام‌طبع نیز بازیکن ماست. با توجه به اینکه بازیکنان هم زبان هستند و کل فصل در کنار هم بودند ماهینی را به پلی یانسکی ترجیح دادم. مهدی طارمی حتی می‌تواند دروازه‌بان هم باشد، دروازه‌بان خیلی عالی، در تمرینات دیده‌اید او را؟!»

برانکو در مورد اینکه همواره رفتار جنتلمنانه داشته‌ است اما پاسخ سردار آزمون را به شکل بدی دادید، گفت: من مگر حرف بدی در نشست خبری زدم؟ تا جایی که یادم است آزمون بابت بازی‌های خوبش تبریک گفتم و گفتم هنوز در سطح علی دایی برسد کار دارد، شاید کسی فکر می‌کند او الان بهتر از دایی است، حتی گفتم او شرایط بازی در پنج لیگ برتر دنیا را دارد و گفتم خوشحالم که با طارمی هم رفیق است اما رفتن طارمی به روستوف مربوط به باشگاه روستوف و پرسپولیس است و حرف بدی نزدم. فکر می‌کنم دایی بزرگترین مهاجم تاریخ فوتبال ایران است و همه باید به او افتخار کنیم و من هم به اینکه مربی دایی بودم افتخار می‌کنم. اگر صحبت من به کسی برخورده است نمی‌دانم چه بگویم، مهم نیست که کسی چه حرفی زده است.»

وی در مورد افت بازیکنان کلیدی در پرسپولیس و اینکه از زوج طارمی و پریاموف راضی هست گفت: «بله، بهتر بود که طارمی امروز ۲-۳ گل می‌زد اما فقط طارمی موقعیت از دست نداد، محسن مسلمان شوت خوبی زد، علیپور هم همینطور، و باید از دروازه بان حریف تمجید کنیم او حتی در دیپورتیو لاکرونیا بازی کرده است. اینکه طارمی موقعیت گل از دست داد بد است اما بدتر این بود که طارمی فرصت گل ایجاد نمی‌کرد. گاهی اتفاق در مقطع زمانی می‌افتد که یک مهاجم توپ‌هایش گل نمی‌شود، بحث احمدزاده و مسلمان شد باید بگویم از بازی آنها راضی هستم. رامین رضاییان توپ‌های زیادی ارسال کرد. بایکنانم تبریک می‌گویم به خاطر خواست و جندگندگی‌شان. پریاموف هم اولین بازی اش بود و طبیعی است که انتظار داریم که او بهتر باشد نمی‌خواهیم بگویم همیشه من ناراضی ام بلکه انتظار دارم که بازیکنانم روز به روز بهتر شوند و پیشرفت کنند.»

689 نمایش

نظر دادن