تاریخ انتشار: شنبه, 13 آذر 1395 ساعت 08:55

واکنش سرمربی اینتر بعد از شکست سنگین برابر ناپولی

سرمربی اینتر از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر ناپولی راضی نیست و از اشتباهات خط دفاعی تیمش سخن به میان آورد.

استفانو پیولیبه گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست، ناپولی در آغاز هفته پانزدهم رقابت های سری A در ورزشگاه خانگی خود از اینتر پذیرایی کرد و توانست با سه گل برابر این تیم به پیروزی برسد.

استفانو پیولی بعد از شکست سنگین تیمش گفت: بازی بسیار مهمی برای ما بود اما متاسفانه نتوانستیم عملکرد خوبی از خود نشان بدهیم. انتظار داشتم در این دیدار نسبت به دیدارهای قبلی عملکرد بهتری از خود نشان بدهیم اما متاسفانه قدمی رو به عقب برداشتیم و اصلا خوب نبودیم. ناپولی از امتیاز میزبانی خود به خوبی استفاده کرد. آنها بازی را توفانی آغاز کردند و در ۵ دقیقه نخست، ۲ گل به ثمر رساندند. همین باعث شد روحیه بازیکنان ما خراب شود.

پیولی ادامه داد: دریافت دو گل در ۵ دقیقه نخست آن هم در سن پائولی نشان می دهد بازی بسیار سخت است. چند فرصت خوب گلزنی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. هرچند تمرین‌های خوبی داشتیم و از همه نظر آماده این دیدار بودیم اما متاسفانه عملکرد خوبی از خود نشان ندادیم و بد بازی کردیم. اشتباهات زیادی هم داشتیم.

پیولی در پایان سخنان خود گفت: در خط دفاعی بد ظاهر شدیم. باید با تلاش بیشتری بازی کنیم و اجاره ندهیم به راحتی دروازه ما باز شود. به زمان نیاز دارم. ناپولی کیفیت لازم برای پیروزی در این دیدار را داشت. به نظرم گل نخست این تیم در شرایط آفساید به ثمر رسید.

اینتر با این شکست با ۲۱ امتیاز در رده هشتم باقی ماند. این درحالی است که ناپولی با ۲۸ امتیاز موقتا به رده پنجم جدول رده بندی صعود کرد.

619 نمایش

نظر دادن