تاریخ انتشار: سه شنبه, 09 آذر 1395 ساعت 10:56

گلایه تند همسر عنایت بخشی از ابتذال در سینمای ایران/ همان بهتر که همسرم در چنین سینمایی نباشد

همسر "عنایت بخشی" گفت: در سینمایی که امکان کار در آن وجود ندارد و فیلم های مبتذل و ضعیف ساخته می شود، نبود امثال عنایت بخشی باعث خوشحالی است.

سیمین بازرجان فیلمنامه نویس و عضو انجمن فیلمنامه نویسان ایران در گفت و گو با میزان، درباره وضعیت جسمانی همسرش "عنایت بخشی" گفت: خدا را شکر همسرم "عنایت بخشی" از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار است. چندی پیش سرماخوردگی شدیدی داشت که با تکمیل روند درمان رو به بهبودی است.

وی دلیل کم کاری عنایت بخشی در سینما و تلویزیون را اینگونه تشریح کرد: خودتان خبر دارید که کیفیت آثار بسیار پایین آمده و از طرفی سینما در دستان جوانان افتاده و کار برای پیشکسوتان خیلی کم شده است.

این فیلمنامه نویس سینما ادامه داد: هر از چند گاهی پیشنهاداتی برای بازی به عنایت بخشی می شود که اگر نقش های خوب و در شان وی باشد قبول می کند. "بخشی" از این موضوع و کم کاری های سالیان اخیر خود اصلاً ناراحت نیست.

همسر عنایت بخشی در همین راستا افزود: در سینمایی که امکان کار در آن وجود ندارد و فیلم های مبتذل و ضعیف ساخته می شود، نبود امثال "عنایت بخشی" باعث خوشحالی است.

بازرجان خاطرنشان کرد: این دوستان فیلمنامه نویس و سینماگر شب ها دور هم جمع می شوند و به صورت اشتراکی فیلمنامه را در فضایی نامناسب خلق می کنند. وقتی اثری به این شکل خلق شود، نتیجه اش بهتر از وضع حاضر نخواهد شد. عنایت بخشی ترجیح می دهد در آثاری بازی کند که با تفکراتش همخوانی داشته باشد.

1869 نمایش

نظر دادن