تاریخ انتشار: پنج شنبه, 13 آبان 1395 ساعت 11:35

«ستایش» 3 ساله به بهزیستی کرمان منتقل شد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان گفت: ستایش 3 ساله که مورد کودک‌آزاری قرار گرفته بود و در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان تحت درمان بود، روز گذشته ترخیص و به بهزیستی کرمان منتقل شد.

محمود حیدری صبح امروز 13 آبان ماه در جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی با موضوع کودک‌آزاری و همسرآزاری اظهار کرد: چندین مورد تقاضا داشتیم تا سرپرستی او را قبول کنند، اما شرایط لازم را نداشتند. در 6 ماه اول امسال 21 مورد کودک‌آزاری در رفسنجان داشتیم که عمده عوامل این موارد فقر اقتصادی، تزلزل خانواده و مصرف مواد مخدر صنعتی در خانواده‌ها بوده است.

وی با اشاره به راه اندازی اورژانس اجتماعی رفسنجان از دو سال پیش در رفسنجان، افزود: این مرکز، تماسها و فعالیت بالایی دارد اما هزینه‌های اورژانس اجتماعی از جمله آزمایش‌ها و پزشکی قانونی که باید پرداخت شود بالاست و از طرف دیگر اعتبار اورزانس اجتماعی پایین است.

رئیس اداره بهزیستی رفسنجان با بیان اینکه از مسئولان تقاضای کمک در زمینه های مواردی مانند کودک آزاری و همسرآزاری را داریم، تصریح کرد: رفسنجان تنها شهرستانی که هزینه‌های معتادان را پرداخت می‌کند و خیران در این حوزه همکاری دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

1108 نمایش

نظر دادن