تاریخ انتشار: سه شنبه, 06 مهر 1395 ساعت 13:21

حکم پزشک متخلف در پرونده کیارستمی صادر شد

رئیس دادگاه بدوی رسیدگی به پرونده پزشکی عباس کیارستمی از صدور حکم یکی از پزشکان متخلف در این پرونده خبر داد و گفت: با توجه به شکایت خانواده کیارستمی از بیمارستان جم و یکی از اعضای تیم پزشکی پرونده، این پرونده مجددا به دادسرا ارائه شده است.

ایرج خسرونیا، رئیس دادگاه بدوی رسیدگی به پرونده پزشکی عباس کیارستمی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا در مورد آخرین وضعیت رسیدگی به این پرونده اظهار کرد: هم‌اکنون پرونده فرانسه و جواز دفن مرحوم از سوی فرانسه برای ما ارسال شده است.

وی افزود: حکم نهایی دادستانی برای یکی از پزشکان صادر شده و در روزهای آینده ابلاغ خواهد شد. همچنین با توجه به شکایت خانواده کیارستمی از بیمارستان جم و یکی از اعضای تیم پزشکی پرونده، این پرونده مجددا به دادسرا ارائه شده است.

به گزارش آنا، مرحوم عباس کیارستمی 17 اسفند ماه سال 94 به دلیل پولیپ روده تحت عمل جراحی قرار گرفت و مجددا 20 فروردین در همان سال به دلیل عفونت و تب و 4 فروردین ماه سال 95 برای بار سوم جراحی شد و سرانجام 9 فروردین امسال به دلیل مشکل شکمی حاد برای چهارمین بار مورد عمل قرار گرفت و در نهایت در 14 تیر 95 از دنیا رفت. آخرین جلسه رسیدگی به پرونده پزشکی فوت مرحوم عباس کیارستمی یکشنبه ۲۸ شهریور برگزار شد.

1374 نمایش

نظر دادن