تاریخ انتشار: دوشنبه, 05 مهر 1395 ساعت 15:36

زن آبدارچی، جاعل 200 میلیون تومانی از آب در آمد!

ریيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از دستگيري يك جاعل كه مبلغ دو ميليارد ریال كلاهبرداري كرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ "يدالله حسن پور" در تشریح این خبر گفت: در پي وقوع يك فقره كلاهبرداري پرونده اي از كلانتري 13 شهر كرمان به اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي استان ارجاع داده شد. از اين رو كارآگاهان پليس كرمان تحقيقات خود را آغاز كردند و در گفت و گو با يكي از شاكيان به اين نتيجه رسيدند كه فردي با جعل امضا اقدام به كلاهبرداري كرده است.

وی در ادامه گفت: شاكي مدعي شد خانم متهم كه آبدارچي يك شركت انبوه سازي است با جعل امضا مدير عامل و واگذاري اوراق مسكن، اخذ وجه از شهروندان و همچنين دادن وعده كه آن ها را در اولويت واگذاري آپارتمان قرار مي دهد، دست به كلاهبرداري زده است. از اين رو ماموران پليس آگاهي با انجام يك سري اقدامات فني و اطلاعاتي مخفيگاه متهم را شناسايي و وي را دستگير كردند.

حسن پور اظهار کرد: زن كلاهبردار كه با جعل امضا دست به اقدامات مجرمانه مي زد به 17 فقره كلاهبرداري به مبلغ دو ميليارد ریال اعتراف كرد.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان کرمان در پايان از شهروندان خواست از اعتماد بي جا به افراد ناشناس كه از موقعيت شغلي آن ها بي اطلاع هستيد خودداري و در انجام معاملات ملكي از مراجع قانوني استعلام كنيد.

1086 نمایش

نظر دادن