تاریخ انتشار: یکشنبه, 07 شهریور 1395 ساعت 11:09

دستگيري باند کلاهبرداري ۶۰ ميلياردی در پاکدشت

فرمانده انتظامي شرق استان تهران از دستگيري اعضاء يک باند كلاهبرداري در پاکدشت خبر داد.

فرمانده انتظامي شرق استان تهران از دستگيري اعضاء يک باند كلاهبرداري در پاکدشت خبر داد كه با جعل اسناد، ‌اقدام به كلاهبرداري 60 ميلياردي از شهروندان كرده بودند.

به گزارش سایت پلیس، سردار عبدالرضا ناظري در این باره گفت: در پي شكايت چند شهروند مبني بر فروش يك باب منزل شخصي به چند نفر، ‌موضوع به صورت ويژه در دستور كار تيمي از كارآگاهان پليس پاکدشت قرار گرفت.

وي افزود: ماموران انتظامي پس از انجام تحقيقات لازم و اطمينان از صحت و سقم موضوع و همچنين به دست آوردن شيوه و شگرد متهم، وي و همدستانش را دستگير کردند.

سردار ناظري با بيان اينکه به محض دستگيري متهمان شکايت هاي متعددي درخصوص کلاهبرداري از اين اشخاص به پليس آگاهي اعلام شد، افزود: تاکنون 20 تن از مالباختگان اين پرونده شناسايي و در اين رابطه هفت نفر نيز دستگير شده اند.

وي گفت: متهمان در پليس آگاهي به کلاهبرداري 60 ميليارد ريالي از شهروندان با فريب آنها جهت فروش زمين و خانه، استفاده از حواله هاي سنگ ساختماني جعلي، شناسايي و فروش زمين هايي که مالک آنها مشخص نيست، انجام کارهاي غيرقانوني در ادارات دولتي، اجير نمودن اشخاصي با هويت هاي جعلي و... اعتراف کردند.

فرمانده انتظامي شرق استان تهران در پايان يادآور شد: شهروندان در انجام معاملات و کارهاي روزمره، به کساني که خود را به عنوان افراد صاحب نفوذ معرفي مي کنند اعتماد نکنند و امور کاري خود را با مشورت با افراد خبره و آگاه انجام دهند.

485 نمایش

نظر دادن