تاریخ انتشار: جمعه, 05 شهریور 1395 ساعت 14:19

راه‌حلی ساده‌ و ارزانتر برای خرید بلیط سفرهای کاری +تصویر

با افزایش میزان سفرهای هوایی در سال‌های اخیر و افزایش تعداد ناوگان هوایی پس از آزادسازی نرخ بلیط هواپیما، تقاضا برای سفر هم بیشتر شده است. در مقایسه با سال‌های گذشته، میزان سفرهای کاری نیز افزایش یافته اما هنوز بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها از بهترین و سریع‌ترین شیوه‌ی خرید بلیط هواپیما به درستی مطلع نیستند.

به گزارش راهنمای سفر من ، مراجعه‌ی حضوری به آژانس های مسافرتی برای خرید بلیط هواپیما معمولا زمان‌بر است و بهترین راه حل، خرید آنلاین بلیط هواپیما از سایت های معتبر است.

با شروع موقعیت های کاری جدید، ماموریت‌های کاری نیز شروع می‌شود و بهترین شیوه برای خرید بلیط سفر و جلوگیری از اتلاف وقت، خرید از سامانه‌های اینترنتی خرید بلیط هواپیما است.

بزرگ‌ترین ویژگی خرید اینترنتی بلیط هواپیما، ذخیره‌ی زمان و سرعت بالای انجام فرآیند خرید است، که این خود برای مسافران به ویژه برای کارمندان و مدیرانی که در طول سال سفرهای کاری و ماموریت‌های زیادی دارند و سرعت انجام امور در کوتاه‌ترین زمان ویژگی مثبتی به شمار می‌رود، حائز اهمیت است.

 بنابراین بهتر است کارمندان و مدیرانی که در طول سال سفرهای کاری زیادی دارند با بهره‌گیری از امکان خرید اینترنتی بلیط، نسبت به خرید بلیط چارتر، برای سفرهای خود اقدام کنند. البته خرید اینترنتی بلیط علاوه بر عدم اتلاف وقت مزایای دیگری نیز دارد و یکی از مهم‌ترین مزایایی که مسافران به خریدهای آنلاین تشویق می‌شوند، حذف واسطه در فرآیند خرید است و مسافر بلیط خود را به مقصد و زمان و با شرایط مورد نظر، مستقیما از سایت خرید بلیط تهیه می‌کند و احتمال بروز خطا و ورود اطلاعات اشتباه کمتر می‌شود و علاوه بر آن، مسافر از تمامی شرایط بلیط مطلع خواهد بود.

یکی از معتبرترین و باسابقه ترین سامانه هایی که بسیاری از مسافران، بلیط سفرهای کاری خود را از آن تهیه می‌کنند، سامانه‌ی دیجی چارتر است که با ارائه ی خدمات ۲۴ ساعته و پشتیبانی شبانه‌روزی، پاسخگوی مسافران است.

نکته ی قابل توجه در سامانه‌یdigicharter.ir این است که مأمور خرید هر سازمان و یا کارمندی که خود بلیط سفرش را تهیه می‌کند، می تواند بر اساس میزان قیمت، نوع ایرلاین، نوع هواپیما، ساعت پرواز و… در میان انواع پروازها جستجو کند و مناسب‌ترین بلیط را تهیه نماید.

 

3612 نمایش

نظر دادن