تاریخ انتشار: شنبه, 30 مرداد 1395 ساعت 16:35

استرداد اینترنتی بلیت قطار ممکن شد

مسافران قطار از این پس می‌توانند بلیت خود را به شکل اینترنتی مسترد کنند و مبلغ بلیت را به صورت اعتباری جدید در خریدهای آینده خود استفاده کنند.

یکی از شرکت‌های حمل و نقل ریلی اعلام کرده در راستای افزایش خدمات به متقاضیان سفر با قطارها، امکان استرداد اینترنتی بلیت‌ها را فراهم می‌کند.

سعید رهنما، مدیر بازاریابی و فروش شرکت رجا با اعلام این خبر گفت: به زودی امکان استرداد بلیت در کاربری اینترنتی فروش بلیت قطارهای رجا فعال و مبلغ استرداد به صورت اعتبار خرید در کاربری اینترنتی مشتریان شارژ خواهد شد. استرداد و دریافت خسارت در کاربری اینترنتی خریدار بلیت بر اساس کد استرداد که به شماره همراه مسافر ارسال خواهد شد، انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: با راه‌اندازی این برنامه، متقاضیان حتما در زمان خرید بلیت باید شماره تلفن همراه خود را به صورت دقیق ثبت کنند در غیر این صورت مسئولیت عواقب ناشی از ثبت اشتباه شماره تلفن همراه و نشر اطلاعات شخصی، با شخص مسافر خواهد بود و از این رو مسافران پیامک‌های ارسالی از سامانه فروش را که حاوی اطلاعات بلیت خریداری شده آنهاست تا پایان سفر نگه‌داری کنند.

به گزارش ایسنا،رهنما خاطرنشان کرد: اطلاعات ارسالی از طریق سامانه‌ی فروش برای مسافر شامل: سریال بلیت در زمان خرید یا کد استرداد در زمان استرداد بلیت، کاملا شخصی و محرمانه بوده و از در اختیار قراردادن این اطلاعات به شخص ثالث باید خودداری شود.

638 نمایش

نظر دادن