تاریخ انتشار: دوشنبه, 10 اسفند 1394 ساعت 18:50

حداد عادل موقع چک کردن تلگرام! + عکس

جلسه علنی امروز مجلس سوژه خوبی برای عکاسان بود تا نمایندگان شکست خورده و پیروز شده در انتخابات را زیر نظر بگیرند در این میان عکسی که دو عکاس از حداد عادل در حال چک کردن تلگرام گرفتند از بقیه جالب توجه تر است.

فرارو: جلسه علنی امروز مجلس سوژه خوبی برای عکاسان بود تا نمایندگان شکست خورده و پیروز شده در انتخابات را زیر نظر بگیرند در این میان عکسی که دو عکاس از حداد عادل در حال چک کردن تلگرام گرفتند از بقیه جالب توجه تر است.

اولین جلسه علنی مجلس پس از برگزاری انتخابات امروز با حضور 196 نماینده برگزار شد. در این جلسه نمایندگانی که در انتخابات هفتم اسفند به مجلس دهم راه یافتند یکدیگر را در آغوش گرفته و این انتخاب مجدد را به هم تبریک می گفتند. از سوی دیگر نمایندگان شکست خورده نیز سوژه عکاسان مجلس بودند.

در این میان حداد عادل سرلیست اصولگرایان تهران که با کسب رتبه 31 در تهران نتوانسته بود به مجلس راه یابد و عرصه را تماما به رقیب باخته بود بیش از دیگران زیر نظر بود. سمیرا شریعتمداری عکاس باشگاه خبرنگاران و روح الله وحدتی عکاس ایسنا موفق شدند از زیر نظر گرفتن رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی عکس های جالبی بردارند؛ حداد عادل در حال چک کردن تلگرام.

حداد عادل موقع چک کردن تلگرام +عکس

حداد عادل موقع چک کردن تلگرام +عکس

حداد عادل موقع چک کردن تلگرام +عکس

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

2535 نمایش

نظر دادن