AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: یکشنبه, 23 دی 1397 ساعت 09:18

خوراندن گُل به کودکان گل‌فروش در کرمان!

به تازگی ماجرای کودکان کاری که در جلوی دوربین مجبور به خوردن گل نرگس شده اند، خبرساز شده است.

به گزارش کرمان نو، کودکان کاری که در جلوی دوربین مجبور به خوردن گل نرگس می شوند اما هیچ مقام مسوولی از این قضیه خبردار نشده است.

فیلمی مبنی بر مجبور کردن دو کودک کار به خوردن گل نرگس هایی که می فروشند، در فضای مجازی پخش شده است که در این فیلم علاوه بر کلام نامناسب به بچه ها به آن ها اخطار داده می شود که در صورت نخوردن گل ها به اردوگاه منتقل می شوند. طبق اطلاعاتی که به دست آمده این فیلم متعلق به اجراییات شهرداری منطقه دو کرمان است که در این خصوص به سراغ اعضای شورای شهر کرمان رفتیم. محمد فرشاد رییس شورا ضمن ابراز بی اطلاعی در خصوص این مطلب اعلام کرد که در هیچ شرایطی کرامت هیچ زن، مرد، کودک، فقیر و غنی نباید خدشه دار شود.اما در این خصوص کسی به ما هیچ گزارشی نداده و ممکن است ویدئو جعلی باشد.

این مقام مسوول ادامه داد که این مساله هنوز به ما منعکس نشده است و این موضوع کاملا قابل بررسی است. از سوی دیگر، علی خدادادی و علی بهرامی هم دیگر اعضا شورا اعلام کرده اند که از این اتفاق خبری ندارند.

در این میان اما سیدرضا میرحسینی، مدیر روابط عمومی شهرداری کرمان به خبرنگار کرمان‌نو می گوید: «اتفاقی که افتاده کار بسیار ناشایست و نادرستی بوده که توسط یک نیروی شرکتی شهرداری انجام شده. ما معتقدیم که برخوردی که صورت گرفته اصلا درست نبوده.» به گفته او «نیروهای اصلی شهرداری به هیچ وجه چنین برخوردی را انجام نمی دهند. از این رو فرد متخلف که از شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد شهرداری بوده، پس از تخلف، بلافاصله از سوی شهرداری اخراج شده است.»

از سوی دیگر سعیدی شهردار منطقه ۲ کرمان اما از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرده و از خبرنگار کرمان‌نو می خواهد تا ویدئوی یادشده را برای بررسی بیشتر در اختیار او قرار دهد.

شایان ذکر است، سعیدی در حالی از موضوع اظهار بی اطلاعی می کند که گفته می شود خاطیان از سوی شهرداری شناسایی و با آنان برخورد لازم صورت گرفته است.

913 نمایش