AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: دوشنبه, 19 آذر 1397 ساعت 10:10

اقدام تحسین برانگیز «کمدین معروفِ آذری»

نمایش «صمد و ممد» کاری از گروه هنری بابک این روزها دو شب به طور متوالی در تهران به روی صحنه رفت اما به دلیل بیماری بابک نهرین متوقف شد.  

در جریان اجرای این گروه در شب دوم نمایش کمدی صمد و ممد در سالن ایرانیان، با عودکردن دیسک کمر بابک نهرین روی صحنه برای چند روز این نمایش متوقف شد.

اما نکته جالب بیماری این کمدین آذری زبان ایران این بود که با توجه به درد بدی که در صحنه داشت، چند دقیقه ای روی صحنه با دراز کشیدن روی صحنه کار را ادامه داد اما درد به حدی بود که کار به اورژانس رسید و وی را روانه بیمارستان کرد.

گفتنی است «بابک نهرین» یکی از معروفترین کمدین آذری زبان ایرانی است.

در این ارتباط مدیر برنامه گروه صمدوممد و روابط عمومی سالن ایرانیان در خصوص خروج بابک نهرین کمدین آذری حین اجرا اطلاعیه ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

«با سلام و احترام به استحضار میرساند شب گذشته هنگام اجرای نمایش کمدی صمد و ممد، بابک نهرین کمدین مشهور آذربایجانی دچار جابجایی مهره های ستون فقرات گردید ، با این حال حدود ۱۰ دقیقه به اجرای خود ادامه داد به نحوی که تماشاچیان پی به این نکته نبردند و آن را بخشی از نمایش پنداشند ، با خروج بابک نهرین تیم پزشکی و اورژانس سعی بر بهبود او داشتند که با نظر پزشک معتمد ایشان اجازه حضور مجدد روی صحنه را نیافتند و برای ادامه روند درمان توسط اورژانس مستقر در سالن ایرانیان به بیمارستان منتقل شدند . البته اجرای نمایش با هنرمندی عوامل دیگر اجرا تا انتها پیش رفت و بدون هیچگونه مشکلی به اتمام رسید .

لازم میدانیم از همکاری و مساعدت تماشاچان عزیز آذری که بدون هیچگونه مشکلی تا انتها با عوامل اجرایی سالن همکاری نمودند کمال تشکر را داشته باشیم و قدردان صبرشان باشیم و برای هنرمند عزیز کشورمان آرزوی سلامتی داریم .»

1569 نمایش