تاریخ انتشار: یکشنبه, 18 شهریور 1397 ساعت 09:33

موشک‌های سپاه دقیقاً چه کسانی را هدف قرار داد؟

 

وحید یامین پور با انتشار چند عکس و فیلم در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«برای شناختن آدم‌کش‌های حرفه‌ای ملقب به حزب دموکرات، سرنوشت سعید سردشتی تنها نجات یافته‌ی زندان دموکراتها را بخوانید.

"به سراغم می آیند و با شلنگ به جانم می افتند. آنقدر کتکم می‌زنند که از حال می روم. تمام بدنم کبود شده و سر و صورت و بینی و باسنم زخمی میشود. با جوالدوز به جانم می افتند و بدنم را سوراخ سوراخ می کنند. بعد داخل تنوری که تازه خاموش شده و دیواره و خاکسترش داغ داغ است می اندازند و آرام آرام عرق می‌کنم و نم نم تب می کنم. یواش یواش بوی پختگی بدنم را حس می کنم و به ناچار فریاد می زنم. همینکه می خواهم سرم را از تنور بیرون بیاورم با قنداق بر سرم می کوبند و داخل خاکستر داغ می افتم. پوستم تاول می زند... نیم پز می شوم...فریاد می زنم..."

کتاب "عصرهای کریسکان" خاطرات دلاور کرد (کورد) آزاده ی سرافراز امیر سعید زاده (سعید سردشتی) است که بیش از شش سال در زندانهای ضد انقلاب کومله و دموکرات شکنجه شده. او تقریبا تنها نجات یافته از زندان مخوف کریسکان است و بقیه ی هم بندی های او همه بدون محاکمه اعدام شدند.

با خواندن این کتاب با سرنوشت غم انگیز هموطنان کرد آشنا می شوید و به عمق توحش و پستی ضد انقلاب دموکرات و کومله پی می برید. آنچنان که در می یابید حتی جنایتهای صدام و داعش در برابر آنها ناچیزند.

#سپاه_پاسداران به این جانواران نشان داد دوران بزن در‌ رو تمام شده... موشک‌های نقطه زن سپاه ده‌ها کیلومتر آنسوتر دقیقا در مقر فرماندهی حزب فرود آمد و چندین تروریست را به درک واصل کرد. »

1187 نمایش

نظر دادن