AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: دوشنبه, 05 آذر 1397 ساعت 09:16

ادامه ادعاهای خسته کننده و تکراری علیه نمک دریا !

امروزه به مدد شبکه های اجتماعی و ارتباطات بالا و همچنین علاقه مندی مردم به طب سنتی و اسلامی که اتفاقا یکی از دغدغه‌های امام خامنه ای نیز می باشد، آگاهی ها در جامعه بالا رفته لذا یک یا چند گفتگو علیه خوراکی های سالمی که مردم به آنها پناه برده اند، نمی تواند تاثیری در انتخاب درست مردم بگذارد.

به گزارش آخرین نیوز، یک فوق تخصص غدد و متابولیسم در ادعایی عجیب و غریب گفت: آرسنیک موجود در نمک دریایی موجب بروز سرطان می‌شود.

حسن گنجی‌زاده زواره در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارنظر کرد: نمک دریا که امروز بازارگرمی یافته است از تبخیر آب دریا حاصل می‌شود.

این آقای دکتر در ادعایی عجیب گفته است نمک دریا " یُد " ندارد درصورتی که امروزه در اروپا مصرف نمک دریا به این دلیل رواج یافته است که ید موجود در این نوع از نمک ها متناسب با میزان مورد نیاز بدن انسان است.

عرضه نمک دریا در اروپا

و این به این معنی است که خداوند متعال نمک سر سفره بندگان خود را به قدری کامل و دقیق خلق کرده که نیازی نیست که هیچ بنده ای درصدد اصلاح آن بیاید و یُد را به صورت شیمیایی وارد آن کند و به قول خود نعوذ بالله نقص خلقت خدا را تکمیل کند؛ اتفاقا تجربه نشان داده هر چیزی که بشر در آن دست برده و دست کاری کرده، همانند داستان محصولات تراریخته، سرطانزا از آب درآمده است!

از سویی این آقای دکتر، به نحوی درمورد سرطان صحبت می کند که گویی امروزه پزشکی مدرن توانسته به طور کامل انواع سرطان را حل و فصل کند.

وقتی پزشکی مدرن امروزی در امر درمان بسیاری از بیماری های داخلی بیشتر نقش مسکن را بازی می کند و یا صرفاً از پیشرفت بیماری جلوگیری می کند، قطعاً نمی تواند نسبت به عوامل بیماری زا نیز نظریه درستی بدهد.

امروزه به مدد شبکه های اجتماعی و ارتباطات بالا و همچنین علاقه مندی مردم به محصولات طبیعی و همچنین طب سنتی و اسلامی که اتفاقا یکی از دغدغه‌های امام خامنه ای نیز می باشد، آگاهی ها در جامعه بالا رفته لذا یک یا چند گفتگو علیه خوراکی های سالمی که مردم به آنها پناه برده اند، نمی تواند تاثیری در انتخاب درست مردم بگذارد.

در آخر، مگر نمک موجود در زمان پیامبر اسلام و حضرت علی (ع) ایرادی داشت؟ چرا پیامبر آن را به حضرت علی توصیه کرد؟

مگر می شود پیامبر به جانشین بر حق خود، ماده غذایی سرطانزا معرفی کند؟

مگر امکان دارد خداوند متعال ماده سرطانزا و همچنین فاقد مواد لازم از قبیل همین یُد را خلق کند؟

گویا برخی با چند واحد دانشگاهی ادعا دارند که از خداوند متعال، نعوذ بالله عالم تر هستند!

بیایید و بالا غیرتا دست بردارید از این همه هجمه به خدا و اسلام و پیامبر عزیز.

6424 نمایش