یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 ساعت 10:48

موعد پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه تعیین شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی موعد پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه را تعیین کردند.
با وجود حجم بالای اطلاعات مالی آنلاین، تشخیص منابع معتبر کار سختی است. Investing.com یکی از پورتال‌های مالی جهانی به‌شمار می‌رود که در بین معامله‌گران سراسر جهان محبوبیت دارد. سوال اساسی این است: آیا Investing.com قابل‌اعتماد است؟ این سوال برای بسیاری، به‌ویژه کسانی که تازه وارد بازارهای مالی می‌شوند، پیش…
دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه معروف هاروارد، به نشانه همبستگی با مردم مظلوم غزه و در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت مستمر دولت آمریکا از این رژیم، پرچم فلسطین را در محوطه این دانشگاه به اهتزاز درآوردند.
حزب‌الله تصاویری از عملیات اخیر خود علیه مقر فرماندهی، مواضع نظامیان گردان 51 وابسته به تیپ گولانی ارتش رژیم‌صهیونیستی در شهرک صهیونیست‌نشین المناره در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 ساعت 08:00

بهترین عایق صوتی کف آپارتمان برای دویدن بچه

شاید شما هم جزو افرادی باشید که به دنبال راهی آسان و کارآمد برای شستشوی مبلمان خود در منزل هستید. استفاده از دستگاه مبل شویی راه حلی ایده‌آل برای این منظور است. در این مقاله قصد داریم به طور کامل مراحل مبل شویی با دستگاه در منزل را شرح دهیم…
یائیر لاپید رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در تظاهرات ضددولتی امشب صهیونیست‌ها در تل آویو که در حمایت از توافق مبادله اسرا برگزار شده، حضور یافت.
درحالی قیمت ارز در بازار با کاهش چشم‌گیر همراه شده و هم‌اکنون دلار به کانال ۶۱هزارتومانی بازگشته است اما برخی کانال‌های تلگرامی درحال دست و پا زدن برای حفظ دلار در کانال‌های بالاتر هستند.
انتخاب و نصب صحیح ایستگاه پمپاژ فاضلاب، ضامن سلامت و بهداشت ساختمان و محیط زیست است. با در نظر گرفتن فاکتورهای فنی و مهندسی و انتخاب محصولی باکیفیت، می‌توان از عملکردی بی‌نقص و سالیان متمادی بهره برد.
صفحه1 از13571