تاریخ انتشار: پنج شنبه, 03 مرداد 1392 ساعت 15:23

کلاه کج: پاسخ منتقدان را در عمل می دهیم

اولین گلزن تیم استقلال خوزستان در لیگ سیزدهم فوتبال پس از پیروزی تیمش برابر ذوب آهن اصفهان گفت: ما با حرف جواب افرادی را که به ما انتقاد کردند را نمی دهیم، بلکه در عمل پاسخ شان را میدهیم. 

به گزارش ایسنا، عادل کلاه کج پس از برد تیمش مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران اظهار‌کرد: ما نیمه اول هم می توانستیم به گل برسیم. البته تیم ذوب آهن هم موقعیت هایی داشت ولی خدا را شکر ما توانستیم از فرصت هایمان استفاده کنیم و دو گل به تیم حریف بزنیم. البته شاید بیشتر از دو گل هم می توانستیم بزنیم.

وی ادامه‌داد: این پیروزی را به تمام مردم خوزستان به خصوص مردمی که در این هوای گرم به ورزشگاه آمدند تبریک می گویم. امیدوارم از دیدارهای بعد به شکلی بازی کنیم که جای سوزن انداختن در ورزشگاه نباشد. 

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: در این مدت انتقادهای زیادی به ما شد و ما مظلوم واقع شدیم. البته می توانستیم با حرف جواب آنها را بدهیم ولی ما این گونه رفتار نمی کنیم و جواب آن ها را در عمل میدهیم. 

به گزارش ایسنا، دیدار تیم های استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان از هفته نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، شب گذشته (چهارشنبه) با برتری 2 بر صفر شاگردان ویسی به پایان رسید.

279 نمایش

نظر دادن