تاریخ انتشار: پنج شنبه, 24 اسفند 1391 ساعت 08:08

لیست بازیکنان مازاد پرسپولیس لو رفت!

گفته می شود محمد قاضی، محسن بنگر، هادی نوروزی و امیرحسین فشنگچی نفراتی هستند که تا این لحظه یحیی گل محمدی جمع بندی های لازم برای خارج کردن نامشان را انجام داده و دو نفر دیگر از فهرست 6 نفره باقی مانده را هم منوط به چند بازی آینده کرده است.
تماشا: یحیی گل محمدی برنامه های وسیعی برای فصل بعد دارد. سرمربی جوان پرسپولیس پس از کسب اعتماد توسط سکوها و مدیریت باشگاه به دنبال این است که در فصل آینده برنامه های کامل خود را در باشگاه پیگیری کند.

 یحیی گل محمدی برنامه های وسیعی برای فصل بعد دارد. سرمربی جوان پرسپولیس پس از کسب اعتماد توسط سکوها و مدیریت باشگاه به دنبال این است که در فصل آینده برنامه های کامل خود را در باشگاه پیگیری کند. در همین رابطه شنیده می شود گل محمدی به دنبال این است تا نفراتی که با پازل تاکتیکی و رفتاری او جور درنمی آیند را از فهرست پرسپولیس خط بزند.

مصاحبه روز گذشته رویانیان هم که در آن از حذف نام های بزرگ در این تیم اشاره شده بود در ادامه اهدافی است که سرمربی جوان پرسپولیس در گفت و گو با مدیرعامل به آن تاکید کرده بود. یحیی گل محمدی در فهرست عدم نیاز خود اسامی نفراتی را قرار داده که به زعم خود در این فصل مشکلات زیادی را برای تیم به وجود آورده اندو نتوانسته اند انتظارات کادر فنی را برآورده کنند.

گفته می شود محمد قاضی، محسن بنگر، هادی نوروزی و امیرحسین فشنگچی نفراتی هستند که تا این لحظه یحیی گل محمدی جمع بندی های لازم برای خارج کردن نامشان را انجام داده و دو نفر دیگر از فهرست 6 نفره باقی مانده را هم منوط به چند بازی آینده کرده است.


محمد قاضی

از همان ابتدا هم پیش بینی می شد محمد قاضی با حضور ایمون زاید و کریم انصاری فرد یک خرید سوخته برای محمد رویانیان به حساب بیاید. محمد قاضی که در روزهای ابتدایی فصل توانست با دو گلی که به ثمر رساند یکی از خریدهای مثبت این تیم تلقی شود بعد از مصدومیت به یک بازیکن ناکارآمد و به زعم کادر فنی غارغرو تبدیل شده که علیرغم کارایی کم، طاقت نیمکت نشینی را هم ندارد و فشار عصبی زیادی به مهاجمان مورد علاقه کادر فنی وارد می کند. یحیی گل محمدی در صحبت های خودمانی با کادر فنی اش برای خارج کردن نام این مهاجم از فهرست به جمع بندی رسیده و اگر اتفاق خاصی نیفتد مهاجم سابق تیم ملی پیراهن شماره 11 این تیم را در پایان فصل از تن خارج می کند.


محسن بنگر

بیشتر از اینکه به نقاط فنی اش متکی باشد در بیرون زمین برای تیم حاشیه سازی کرد و عملکرد ضعیفش در ابتدای فصل که همراه با دادن پنالتی های زیاد بود باعث شد جایگاهش در ترکیب ثابت این تیم را هم به علیرضا نورمحمدی بدهد. بنگر که طاقت نیمکت نشینی و انتقاد را هم نداشت در مقطعی با مانوئل ژوزه هم برخورد داشت و در ادامه قبل از دربی برگشت با یحیی گل محمدی به بحث پرداخت تا از فهرست این تیم خارج شود.

بنگر بعد از بازگشت به ترکیب اصلی تیم هم در بازی با سپاهان با رفتاری که نشان داد محرومیت 3 جلسه ای را به جان خرید. به هر حال مشکلات حاشیه ای که این بازیکنب رای پرسپولیس به وجود آورد یحیی گل محمدی را به این نتیجه رسانده تا نام او را هم از فهرست خارج کند و به بازیکن دیگری میدان بدهد.


هادی نوروزی


وجه مشترک او هم مانند تمام بازیکنان دیگری که قرار است از فهرست پرسپولیس و یحیی گل محمدی خارج شوند اعتراض به نیمکت نشینی و حاشیه سازی برای تیم است. مهاجمی که در این فصل هر وقت برای تیم به میدان رفته عملکرد تقریبا مثبتی نسبت به مهاجمان میلیاردی تیم داشته به دلیل آنچه که سلیقه سرمربی تلقی می شود نامش در فهرست مغضوبین گل محمدی قرار دارد. گفته رفتار او در بازی مقابل راه آهن که در اعتراض به تعویضش و در حالی که تیم عقب بود با طمانینه از زمین خارج شد و حاضر نشد با سرمربی اش دست بدهد و روی نیمکت هم سعید شیرینی او را آرام کرد. در این تصمیم گل محمدی قاطعیت ایجاد کرد.

کما اینکه اعتراضات او به رختکن تیم هم کشیده شد و نسبت به بازی کردن بازیکن هم پست خود که فرصت های زیادی هم از دست داد اعتراض کرد. با این تفاسیر به نظر می رسد بازیکنی که در دو فصل گذشته همیشه جزو نفرات محتمل خروج از این تیم بوده ولی در پرسپولیس باقی مانده در پایان فصل به شکل دیگری رقم می خورد. البته مگر اینکه مانند دو فصل قبل، علی کریمی که به سک بازی هادی نوروزی اعتماد خاصی دارد مانع از این اتفاق شود!


امیرحسین فشنگچی

دوست شماره یک یحیی گل محمدی این قدر فرصت سوزی کرد که سرمربی پرسپولیس دیگر حاضر نیست برای او کوپن خود را بسوزاند. امیرحسین فشنگچی که زمانی در صبای قم و زیر نظر گل محمدی به جوان اول و پدیده سمت چپ ایران تبدیل شده بود. در این 3 فصل عملکرد معکوسی در این تیم داشت و در نهایت باعث شده تا یحیی گل محمدی از او قطع امید کند.

 امیرحسین فشنگچی که بارها در گفت و گوهای خصوصی اش با گل محمدی مورد بازخواست او قرار گرفته بود و اولتیماتوم شدیدی دریافت کرده بود احتمالا در پایان فصل از این تیم خارج خواهد شد. امیرحسین فشنگچی در چند بازی گذشته این تیم هم به یک نیمکت نشین صرف تبدیل شده و طبق شنیده ها با تصمیم گل محمدی در فصل آینده جایی در این تیم نخواهد داشت.
4079 نمایش

نظر دادن