تاریخ انتشار: جمعه, 09 بهمن 1394 ساعت 17:32

امام جمعه موقت تهران: نکند شاهد خبرگانی باشیم که قداست‌شکنی کنند

امام جمعه موقت تهران گفت: نباید خدای نکرده مجلسی بر سر کار آید که بیانیه آمریکایی در آن خوانده شود.

به گزارش «انتخاب»، حجت الاسلام و المسلمین صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: انتخابات یک فرصت است. در کشورمان برگزاری انتخابات و شرکت در آن تضمین جمهوری اسلامی و تضمین بقای مردم سالاری و همچنین پشتوانه ملی حکومت است. نه تنها حضور مردم آبروی نظام است بلکه نشان دهنده فرهنگ و رشد آنان نیز است.

وی ادامه داد: باید از فرصت انتخابات که هم حق و هم وظیفه و تکلیف است استفاده کرد. مردم ما مثل گذشته برای حفظ آبروی نظام به شهدای انقلاب و رهبرمان لبیک می‌گویند و انتخابات پرشوری را رقم می زنند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به مسأله نفوذ اظهار کرد: نکند خدای ناکرده شاهد مجلسی باشیم که بیانیه آمریکا در آن خوانده شود؛ نکند شاهد خبرگانی باشیم که به جای اینکه "یار" باشد، "بار" باشند و قداست‌شکنی کنند؛ نکند خبرگان میدانی برای زورآزمایی این گروه و آن گروه باشد. نباید کسانی حتی به تعداد کم وارد این مجلس شوند که باری برای نظام و دشمن شاد کن باشند.

وی تصریح کرد: با این که شورای نگهبان صلاحیت عده‌ای را احراز کرده است اما تکلیف‌مان هم در مورد مجلس شورای اسلامی و هم در مورد مجلس خبرگان تمام نشده است. باید چشمان‌مان را باز کنیم و از گذشته عبرت بگیریم. مردم بصیر و ولایت‌مدار ما که 9 دی را رقم می زنند حساستر از گذشته به لیست ها و مبدا ارائه لیست‌ها توجه کنند. ان شاء الله که لیست انتخابی مردم از یک منبع غنی و اسلامی تشکیل شده است.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

1088 نمایش

نظر دادن