تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 مرداد 1401 ساعت 10:34

هشدار عجیب نماینده حامی فائزه هاشمی به رئیسی!

نکته جالب اینکه او در دوره‌های قبلی حامی اصلاح‌طلبان و بلکه فراتر از حامی، عضوی از لیست امید، لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان بود.

روزنامه جوان نوشت: نطق تند مرتضی محمودوند، نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در اعلام هشدار به رئیس‌جمهور برای عدم استفاده از اصلاح‌طلبان از دیروز دست به دست می‌چرخد. همه جا هم او به عنوان نماینده اصولگرا معرفی می‌شود که به رئیسی هشدار داده که مراقب جریان نفوذ باشد. او ضمن اعلام حمایت از دولت رئیسی، گفته «این آخرین اخطار من به شماست؛ شما با کسانی نشست و برخاست می‌کنید که محرم نظام نیستند، حلقه جریان نفوذ دور شماست، دفعه بعد با اسناد می‌آیم... کسانی که سابقه اسنادی ضد انقلاب دارند و در گذشته در حوزه اصلاحات بوده و در دولت هاشمی، خاتمی و احمدی نژاد بودند، امروز هم در دولت آقای رئیسی همه کاره هستند و مجدد بچه‌های دلسوز نظام و رزمنده‌های لرستانی خانه نشین شدند.»

نکته جالب اینکه او در دوره‌های قبلی حامی اصلاح‌طلبان و بلکه فراتر از حامی، عضوی از لیست امید، لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان بود. او در سخنرانی خود که در ستاد انتخاباتی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خرم آباد برگزار شده بود، صراحتاً درتجلیل از فائزه هاشمی سخن گفت تا جایی که حتی خطاب به دستگاه‌های امنیتی ابراز داشت: «بانو فائزه هاشمی را محمودوند دعوت کرده، محمودوند امضا کرده و مرد و مردانه نیز پای آن می‌ایستد. بیرون از اینجا هم گفتم، خانم هاشمی، این بانوی ایرانی، مهمان این کم‌ترین است و هر کسی که جرئت آن را دارد، کوچک‌ترین گستاخی، کوچک‌ترین بی‌حرمتی، داشته باشد، بیاید اینجا و با من طرف شود.».

اما فائزه هاشمی برای چه به خرم‌آباد رفته بود؟ او اردیبهشت ۹۵ برای حمایت از مرتضی محمودوند، کاندیدای انتخابات مجلس دهم (دور دوم) به خرم آباد رفته بود که به دلیل مواضع ضد انقلابی قبلی او و اصرارش بر آن، با تجمع مخالفانش روبه‌رو شد. ماجرا را از نگاه یکی از رسانه‌های منتقد جریان انقلابی بخوانیم، سایت تابناک: «ساعت ۱۷ عصر امروزسه شنبه (۸ اردیبهشت ۹۵) فائزه هاشمی رفسنجانی دختر علی اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس‌جمهور پیشین ایران در جهت حمایت از یکی ازکاندیدا‌های لیست امید یعنی مرتضی محمودوند در سینما ایران واقع در میدان «کیو» خرم آباد حضور یافته بود، اما تجمع هواداران این کاندیدا برای سخنرانی فائزه با هجوم نیرو‌های تندرو مخالف دولت روحانی روبه‌رو شد و درنهایت منجربه درگیری‌هایی بین هواداران مرتضی محمود وند با این افراد خودسرگردید. تندرو‌ها با گرفتن بنر‌ها و پلاکارد‌هایی در دست و با پاره کردن و به آتش کشاندن عکس‌های هاشمی و استاندار لرستان و سر دادن شعار‌هایی با عنوان مرگ بر فتنه گر، مرگ بر منافق، مرگ بر فائزه، مرگ بر هاشمی، مفسد اقتصادی حیا کن/لرستان را ر‌ها کن وهمچنین شعار‌هایی علیه استاندار لرستان معترض حضور فائزه در خرم آباد وسخنرانی وی در حمایت از کاندیداتوری محمودوند به عنوان یکی از نامزدان لیست امید گردیدند.»

تابناک گرچه به سیاق خود، انقلابیون را تندرو می‌نامد و گزارش را با سمت و سوی حمایت از محمودوند و فائزه تنظیم کرده است، اما در هر حال روشن است که محمودوند در لیست امید بوده و فائزه هم برای حمایت از او در خرم‌آباد حضور یافته است؛ لذا تناقض وی مشهود است. به نظر می‌رسد برخی افراد صرفاً طرفدار قدرت هستند، هر کس در قدرت باشد، از او حمایت می‌کنند؛ همان حزب باد!

667 نمایش

نظر دادن