تاریخ انتشار: یکشنبه, 30 آبان 1400 ساعت 10:37

پایتخت عربستان بمباران شد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات بازدارندگی هشت در واکنش به تشدید حملات هوایی ائتلاف سعودی و ادامه محاصره یمن و جنایات متجاوزان خبر داد.  

به گزارش رجانیوز به نقل از المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات بازدارندگی هشت در واکنش به تشدید حملات هوایی ائتلاف سعودی و ادامه محاصره یمن و جنایات متجاوزان خبر داد.

وی افزود: پایگاه ملک خالد در ریاض با چهار پهپاد از نوع صماد سه در جریان عملیات بازدارندگی هشت هدف قرار گرفت. در جریان این عملیات همچنین هدف نظامی مهم در فرودگاه بین المللی أبها با پهپاد صماد ۳ هدف قرار گرفت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: اهداف نظامی مختلفی در مناطق أبها، جیزان و نجران با ۵ پهپاد از نوع قاصف کی۲ و نیز اهداف نظامی در فرودگاه ملک عبدالله جده و پالایشگاه آرامکو جده با چهار پهپاد صماد ۲ و هدف نظامی مهم در فرودگاه بین المللی أبها با صماد ۳ هدف قرار گرفته است.

یحیی سریع تصریح کرد : در جریان عملیات بازدارندگی هشت، ۱۴ پهپاد از نوع صماد۳ و صماد ۲ و قاصف کی۲ شرکت کردند.

وی تاکید کرد: نیروهای مسلح یمن بر توان خود برای اجرای عملیات های هجومی بیشتر علیه دشمن سعودی و اماراتی در راستای دفاع مشروع از ملت و کشور یمن تاکید می کند. ما حمله را به حمله پاسخ می دهیم تا متجاوزان از جنگ و محاصره یمن دست بردارند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: ما سلسله عملیات پهپادی ضد اهداف نظامی انجام دادیم. در میان اهدافی که هدف حملات پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن قرار گرفته اند، پالایشگاههای آرامکو و ، فرودگاه ملک عبدالله جده است.

938 نمایش

نظر دادن