تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 آبان 1400 ساعت 12:37

جریمه سنگین برای کارمندانی که واکسن نزنند!!! +ویدئو

در راستای اجباری کردن! واکسنی که نه تنها هنوز نتوانسته اوضاع کرونا در جهان را بهبود ببخشد، بلکه بسیاری از متخصصان آزاداندیش جهان آن را یکی از متهمان جهش ویروس کرونا می دانند، معاون سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با کارمندانی که واکسن کرونا تزریق نکنند در پنج مرحله، شامل تذکر کتبی، درج در پرونده، کسر از حقوق به مدت یک و سه ماه و انفصال از خدمت برخورد می‌شود!  

به گزارش آخرین نیوز، «علاء الدین رفیع زاده» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا درخصوص برخورد با کارمندان دولت که واکسن نزده‌اند، اظهار داشت: توبیخ کتبی با درج در پرونده استخدامی اقدامی است که در مرتبه دوم انجام می‌شود و چنانچه موثر نباشد در مرتبه دیگر کسر یک سوم حقوق و فوق العاده شغل و عناوین مشابه حداکثر به مدت یک ماه برای افراد پیش‌بینی شده است.

وی افزود: تنها مرجع تصمیم‌گیری در ارتباط با نحوه مدیریت آثار و تبعات بیماری کرونا و اعمال مجازات کارمندانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند  ستاد ملی بیماری کروناست.

 

گفتنی است طبق آمار رسمی هفته ها و ماه های اخیر کرونا در جهان، میزان ابتلا به کرونا در کشورهایی که بالاترین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن را در دستور کار قرار داده اند، بیشتر از کشورهایی است که از ابتدا نسبت به پروتکل‌ها بی توجه بودند!

باید دید چه زمانی برخی مسئولان و رسانه ها از فشار و بمباران خبری دست برمی دارند و اقناع سازی را به جای اجبار در دستور کار خود قرار می دهند.

در بحث های علمی با نشاندن مخالفان و موافقان و متخصصان، روبروی یکدیگر می توان براحتی و سهولت افکار عمومی و رسانه ها را نسبت به هر موضوعی اقناع و همراه کرد و این اقدام ترس ندارد!

شاید دیدن فیلم زیر خالی از لطف نباشد:

 

 

رسانه

958 نمایش

نظر دادن