تاریخ انتشار: شنبه, 01 آبان 1400 ساعت 15:46

تودیع و معارفه جنجالی استاندار آذربایجان شرقی +ویدئو

در آیین معارفه ‌استاندار آذربایجان شرقی، یکی از شرکت‌کنندگان با رفتن بر روی سن، به صورت وی سیلی محکمی زد.‌

تسنیم: مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز با حضور وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و مسئولان استانی در تالار اجتماعات مصلی امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد.

پس از سخنرانی استاندار سابق، نماینده ولی فقیه در استان و وزیر کشور، عابدین خرم استاندار جدید آذربایجان شرقی به پشت تریبون رفت و ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان، به تشریح برنامه‌های خود در این استان پرداخت.

هنوز دقایقی از سخنرانی استاندار جدید نگذشته بود که یک فرد معلوم‌الحال به نام ایوب علیزاده با حضور در بالای تریبون "سیلی محکمی" به عابدین خرم زد و ادامه شروع به فحاشی به استاندار پرداخت و وی را از جلوی تریبون هل داد.

بلافاصله نیروهای تامین امنیت در محل به بالای تریبون رفته و فرد خاطی را به اتاق مجاور سالن هدایت کردند و بعد از دقایقی تشنج در محل مراسم، استاندار آذربایجان شرقی به ادامه سخنرانی خود پرداخت.

در این حین حضار برای مخالفت با این حرکت زشت، شعار «مرگ بر منافق» و «استاندار ولایی حمایتت می کنیم» سر دادند و از استاندار آذربایجان شرقی حمایت کردند. در ادامه تعدادی از حضار هم با نزدیک شدن به جایگاه مراسم، از عابدین خرم دلجویی کردند.

عابدین خرم در ادامه ضمن حفظ آرامش خود، سخنانش را ادامه داد و با اشاره به اینکه روزهای گذشته عده‌ای تهدید کرده بودند که قرار است اتفاقی در این مراسم رخ دهد، ابراز داشت: منافقین بارها در طول دوران خدمتم مرا تهدید کرده‌اند و ما با این اتفاقات از مسیر انقلاب متوقف نمی‌شویم.‌ همه ما فدای راه ائمه اطهار(ع)، رهبری و شهدا هستیم که برای اعتلای دین جان دادند و این سیلی در راه ولایت را به جان می‌خریم.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: هر چه در وجود دارم به کار می‌گیرم تا به اعتلای استان بینجامد و این ماجرا خللی در خدمت‌رسانی به مردم و استان ایجاد نمی‌کند.

‌خرم‌ تاکید کرد: من ضارب را نمی‌شناسم و از این فرد می‌گذرم، او را می‌بخشم و شکایتی از او ندارم.

وی با اشاره به اینکه در دورانی که در سوریه اسیر‌ داعش بودم، روزانه ده‌ها بار شکنجه‌ و داعشی‌ها بارها سلاح را بر شقیقه من می‌گذاشتند، ابراز داشت: محکم به راه خود ادامه داده و اجازه نمی‌دهیم خللی در راه توسعه استان ایجاد شود.

بعد از سخنرانی استاندار جدید آذربایجان شرقی، 10 نفر از نمایندگان این استان در مجلس ‌و تعدادی از بسیجیان ‌به ‌جایگاه رفتند و حجت‌الاسلام میرتاج الدینی به نمایندگی از مجمع نمایندگان‌، حمایت‌شان‌ از استاندار جدید آذربایجان شرقی را اعلام کرد‌‌ و گفت: متانت و صبوری استاندار در این حادثه ناگوار که ناشی از خصومت شخصی یک فرد بود، برهمگان آشکار شد.

 

 

924 نمایش

نظر دادن