AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: یکشنبه, 25 مهر 1400 ساعت 13:29

تفریح پسر آقای رئیس با ماشین بیت المال! + ویدئو

پس از انتشار کلیپی از فرزند رئیس شورای شهر کرج که در آن با خودروی خارجی شهرداری، در یکی از شهرهای شمالی در حال رانندگی و گوش دادن به موسیقی است، واکنش ها و انتقادات تندی از سوی مردم و برخی نهادها مطرح شد.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از خبرگزاری حوزه، در روزهای اخیر کلیپ و تصاویری از فرزند رئیس شورای شهر کرج در فضای مجازی دست به دست می شود که در آن با خودروی خارجی شهرداری، در یکی از شهرهای شمالی کشور در حال رانندگی و گوش دادن به موسیقی است.

پس از انتشار این کلیپ، یک سؤال اساسی در اذهان عمومی شکل گرفت که چرا باید فرزند رئیس شورای شهر کرج با استفاده از اموال شهرداری که بیت المال محسوب می شود، به تفریح در یکی از شهرهای شمالی بپردازد؟

این مسئله با چنان واکنش ها و انتقادات تندی از سوی مردم و برخی نهادها مواجه شد که جواد چپردار، رئیس شورای اسلامی شهر کرج را مجبور به عذرخواهی از مردم کرد.

رئیس شورای شهر کرج در متن عذرخواهی خود آورده است:

واکنش ها به تفریح پسر آقای رئیس با ماشین بیت المال + فیلم

 

واکنش تند ستاد امر به معروف به اقدام پسر رئیس شورای شهر

پس انتشار متن عذرخواهی رئیس شورای شهر کرج در فضای مجازی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز در بیانیه ای، آن را خلاف قانون، اتلاف ثروت عمومی و بیت المال، نشانه مسئولیت ناپذیری، توجیه و فرافکنی خواند

در بیانیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز آمده است:

در رابطه با مسائل اخیر شهر کرج، و با وجود اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور و خصوصا استان البرز با این همه کمبودها و حفره‌های مدیریتی و آسیب‌های اجتماعی و فقر اقتصادی عموم مردم؛ مطالبات اساسی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز این است که:

۱. اصولا چنین اتومبیلی با چنان قیمتی گران و با هزینه‌های نگهداری گزاف، به چه کار شهرداری شهر کرج می‌آید؟! و آیا این خود مصداق اتلاف ثروت عمومی و اسراف بیت المال نیست؟

۲. مسئول مربوطه حتما توضیح بفرمایند که بازدید کاری در روزهای تعطیل آخر هفته، آنهم به شکل خانوادگی در شمال کشور و با استفاده از خودروی سازمانی، نامش چیست و تداعی کننده کدام مفاسد اجتماعی و مدیریتی می‌باشد؟

۳. اصولا خودروی سازمانی در دست فرزند مسئول چه می کرد؟ قویا هشدار می‌دهیم درباره ی پدیده آفت‌زدگی به آقازاده‌ها که دامان بسیاری از مسئولان کشور را گرفته است!

۴. پخش موسیقی غربی آنهم در ایام شهادت امام عسکری (علیه السلام) چه ارتباطی با شعائر اصیل اسلامی و انقلابی و همچنین چه ارتباطی با شعارهای انتخاباتی ایشان دارد؟

۵. پیام رسمی و رسانه‌ای ایشان، متاسفانه سرشار از توجیه و فرافکنی بود. این مسئولیت‌ناپذیری اعمال خود و خانواده، عیبی بزرگتر و دردی مضاعف بر دامان مدیریت استان و بلکه کشور است.

۶. بدینوسیله عموم مدیران استان و خصوصا این مسئول مذکور را به عمل مومنانه نسبت به تکالیف الهی و حاکمیتی و اداری و همچنین اجتناب از حاشیه‌ها و مفاسد اجتماعی و اقتصادی دعوت کرده، و هشدار می دهیم که؛ عموم امت حزب الله استان، با چشم باز و بصیر، از اهداف و آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری و شهدای والامقام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاس‌بانی می کنند و در صورت بروز حواشی مفسده انگیز، عمل انقلابیِ قانونی و پیگیری حراستی و قضایی را حق مسلم خود می‌دانند.

واکنش ها به تفریح پسر آقای رئیس با ماشین بیت المال + فیلم

کسی جُربُزه‌دار و حرف زن برای دفاع از بیت‌المال وجود ندارد؟

پیش از این هم حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه ۲۳ مهر درباره بی توجهی برخی مسئولان به بیت المال هشدار داده و گفته بود که دوستان مواظب باشند در هر مسندی از کوچک تا بزرگ، افرادی که بیت‌المال در اختیارشان است آن را تیول خودشان ندانند. امیرالمؤمنین جمعه به جمعه بیت‌المال را جارو می‌زد دو رکعت نماز می‌خواند و بعد از نماز انبیا، ملائکه و شهدا را شاهد می‌گرفت که علی ذره‌ای از بیت‌المال را پیش خودش نگه نداشت و امام رضا علیه‌السلام از ویژه سازان بیت‌المال مسلمین برائت جست.

 واقعاً اگر خلافی در شهر صورت گیرد باید منتظر حرف من باشید؟ کسی جُربُزه‌دار و حرف زن برای دفاع از بیت‌المال وجود ندارد؟ حتماً باید منتظر شوند تا جمعه‌ای شود و من اینجا صحبتی کنم! بقیه هم باید حرف بزنند. بقیه هم باید راه بیفتند. اگر خلافی را می‌بینید، نگویید شما هم شریک هستید. به بنده هم اگر لازم شد باید تذکر دهید اگر تخلفی می‌کنم. کسی مصون از این قصه نیست. مواظب این جریانات باشید. بیت‌المال و هر چیزی که مربوط به عموم جامعه است مواظب باشید که تیول عده‌ای نشود.

واکنش ها به تفریح پسر آقای رئیس با ماشین بیت المال + فیلم

رسانه

834 نمایش