تاریخ انتشار: یکشنبه, 25 مهر 1400 ساعت 10:30

سردارسلیمانی: تاریخ از ملت ایران با افتخار یاد خواهد کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گرگان از کمک ۲۰ هزار میلیارد تومانی سپاه، بسیج و مساجد در طرح کمک مومنانه به افراد نیازمند خبر داد.  

به گزارش آخرین نیوز به نقل از فارس، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در هجدمین مرحله رزمایش استانی نهضت کمک مومنانه و مراسم توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی سراسر استان گلستان اظهار کرد: ملت‌ها در دوران سختی و بحران‌ها آزمایش و مورد سنجش قرار می‌گیرند و تاریخ در آینده درباره ملت‌ها قضاوت خواهد کرد.

وی ادامه داد: در دوران انقلاب و دفاع مقدس جهانیان از ملت ایران به عنوان ملت افتخارآمیز یاد خواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: ملت ایران یک تاریخ افتخارآمیز و گنجینه تمام ناشدنی را در دوران دفاع مقدس خلق کرد و پشت هم این افتخار را ادامه داد.

سلیمانی بیان کرد: مرحله دیگر افتخار ایران در زمان شیوع ویروس کرونا بود، بیماری که تمام دنیا را در بر گرفت و آسیب زیادی به کشورها زد اما ملت بزرگ ایران زمانی که مشاهده کردند هموطنان در سختی قرار دارند، در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب به میدان مواسات و همدلی و کمک مومنانه بیاییند و خاطره‌های خوشی در اذهان بجا بگذارند.

وی گفت: ملت ایران شکوهمندانه وارد شدند و بسیجیان پرافتخار پرچمدار این حرکت شدند و اتفاقات بسیار بزرگی رقم خورد و بار دیگر همدلی را این مردم به ظهور گذاشتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: به طور قطع مردم ایران بازهم این دوران را به عنوان دوران افتخار آمیز یاد خواهیم کرد.

سلیمانی گفت: ما بسیاری از آمار کمک‌ها را در اختیار نداریم اما کمک‌هایی را که توانستیم در رده‌های مختلف سپاه و بسیج و مساجد و تکایا آمارگیری کنیم حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان در این ۲۰ ماه کمک جمع‌آوری‌ و توزیع شد.

وی اضافه کرد: تشکیلات بسیج تشکیلات مردمی و انقلابی است و در چنین مواقعی پرچمدار خدمت‌رسانی و کمک مومنانه به مردم است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در سازمان بسیج برنامه‌ریزی شده کمک مومنانه با رویکرد جدید با عنوان خدمات مومنانه در هفته بسیج پیش ببریم.

سلیمانی بیان کرد: ارائه خدمات آموزشی، کارآفرینی، تسهیل ازدواج و فراهم کردن جهیزیه، مباحث مردم به تامین نیازمندی‌های دانش‌آموزان کم بضاعت، ساخت مسکن برای محرومان با محوریت مساجد و حسینیه‌ها بخشی از این رویکرد است.

وی گفت: گلستان یکی از استان‌های موفق در موضوعات مختلف بسیج و به خصوص نهضت کمک مومنانه است.

578 نمایش

نظر دادن