تاریخ انتشار: یکشنبه, 10 مرداد 1400 ساعت 11:01

نماینده مجلس: مذاکرات با شیوه دیگری ادامه می‌یابد

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: نه تنها مذاکرات پایان پیدا نمی کند بلکه ادامه خواهد داشت و به نتایج مطلوبی که به نفع کشور و مردم ما باشد می رسد.

به گزارش آخرین نیوز، جلال رشیدی کوچی در گفت‌وگو با خانه ملت، در واکنش به ابراز نگرانی وزیر خارجه آلمان نسبت به فاصله گرفتن ایران از میز مذاکرات هسته ای، گفت: قرار نیست مذاکرات تعطیل شود، طرف های برجام این موضوع را می دانند اما آنچه موضوعی که در حال تغییر است، نوع مذاکرات است. دولت روحانی راضی بود با هر پیش زمینه ای توافق را انجام دهد و بر همین اساس برنامه ریزی کرده بود که مطلوب کلیت نظام نبود در مرحله آخر مذاکرات وین اجازه داده نشد به هر طریقی به توافق دست پیدا کند نمود آن هم زیر سوال بردن مصوبه مجلس از سوی رئیس جمهور بود.

نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: غربی ها خوب می دانند ایران قطعا از میز مذاکرات فاصله نخواهد گرفت اما نوع و چینش مذاکرات تغییر خواهد کرد و از این به بعد از موضع ضعف ورود نخواهیم کرد، چرا که غربی ها و به ویژه آمریکا می دانند فشار حداکثری به نتیجه دلخواه نرسیده و از این به بعد باید در پازل ایران بازی کند.

وی تاکید کرد: نه تنها مذاکرات پایان پیدا نمی کند بلکه ادامه خواهد داشت و به نتایج مطلوبی که به نفع کشور و مردم ما باشد می رسد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: طرف های اروپایی و آمریکا باید این نکته را بپذیرند تا زمانی که منافع حداقلی ایران در برجام حداقلی تامین نشود توافقی وجود نخواهد داشت و دوره اینکه برجام های دیگر در حوزه های منطقه ای و موشکی به کشور، دولت و مردم تحمیل کنند تمام شده است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: با روی کار آمدن دولت جدید شروطی که برای بازگشت آمریکا به برجام در نظر گرفته شده است باید تمام و کمال انجام شود و غربی ها به زودی این مهم را درک خواهند کرد، پای میز مذاکر می آیند.

475 نمایش

نظر دادن