تاریخ انتشار: شنبه, 26 تیر 1400 ساعت 12:25

کشته شدن یک نفر در تجمع شادگان

شب گذشته یکی از تیرهای هوایی شلیک شده از سوی اغتشاشگران به فوت یک جوان شادگانی منجر شد.  

در جریان اعتراض مردم شادگان به مشکل بی‌آبی و عدم تامین حقآبه رودخانه‌ها، افرادی اغتشاشگر اقدام به تیراندازی هوایی کردند.

بر اساس گزارش‌های وارده، یکی از تیرهای هوایی شلیک شده از سوی اغتشاشگران به فوت یک جوان شادگانی منجر شد.

فرماندار شادگان در گفت‌وگو با فارس این حادثه را تایید کرد و گفت: شناسایی همه عاملان حادثه در دستور کار است.

وی ادامه داد:در جریان این تجمع چند اغتشاشگر به قصد تحریک مردم اقدام به تیراندازی هوایی کردند که یکی از این تیرها به جوانی که در صحنه حضور داشت اصابت و منجر به فوت وی شد.

با این حال برخی منابع از شناسایی تعدادی از عوامل تیراندازی خبر دادند و پیگیری های فارس در این رابطه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مردم تعدادی از شهرهای خوزستان پنج شنبه و جمعه شب در اعتراض به کمبود آب شرب و کشاورزی و پروژه های انتقال آب دست به تجمع زدند.

به دنبال مشکلات ناشی از کمبود آب در استان خوزستان، از روز گذشته و با پیگیری مستمر رئیس دستگاه قضا هیاتی متشکل از نمایندگان ارشد وزارت نیرو و دادستان کل کشور برای بررسی مشکلات پیش آمده و علل وضعیت موجود، صبح امروز عازم استان خوزستان شد.

مقرر شده است هیات اعزام شده پیگیر راهکار‌های فوری حل مشکل آب در استان خوزستان شده و نتیجه اقدامات و همچنین دلایل به وجود آمدن وضعیت موجود را به حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه گزارش کنند.

هم چنین اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در خصوص مشکلات اخیر استان، به وزرای مربوطه دستور داد به صورت فوری به مشکل مردم خوزستان رسیدگی کنند.

بنابر این گزارش، با انتشار خبر همچنین خشک شدن رودخانه کرخه و هورالعظیم، برخی شبکه‌های بیگانه با هدف ایجاد آشوب و ناآرامی اقدام به تحریک احساسات مردم کردند.

837 نمایش

نظر دادن