تاریخ انتشار: دوشنبه, 17 خرداد 1400 ساعت 15:45

ضد حال "آقا محسن" به اصلاح‌طلبان و دولتی‌ها +تصاویر

در روزهای گذشته اصلاح طلبان و اعتدالیون برخی اظهارات و گوشه و کنایه های مستقیم و غیرمستقیم رضایی به برخی از کاندیداهای جبهه انقلاب را محور تبلیغات و عملیات روانی خود قرار دادند و حتی با تیترهای فریبنده تلاش کردند که اینگونه القا کنند که محسن رضایی قطب انتخاباتی روبه روی جبهه انقلاب است.

 اصلاح طلبان طی روزهای گذشته تلاش گسترده ای را برای تقرقه میان کاندیداهای جبهه انقلاب در انتخابات 1400 انجام دادند.

به گزارش جهان نيوز، در روزهای گذشته اصلاح طلبان و اعتدالیون برخی اظهارات و گوشه و کنایه های مستقیم و غیرمستقیم رضایی به برخی از کاندیداهای جبهه انقلاب را محور تبلیغات و عملیات روانی خود قرار دادند و حتی با تیترهای فریبنده تلاش کردند که اینگونه القا کنند که محسن رضایی قطب انتخاباتی روبه روی جبهه انقلاب است.

این رسانه های اصلاح طلب و حامی دولت همچنین امید زیادی داشتند که محسن رضایی در مناظره اول انتخابات با حمله به رئیسی و یا دیگر کاندیداهای جبهه انقلاب عملا سبد رای جریان انقلاب را وارد حاشیه و تشدد کند. موضوعی که نه تنها اتفاق نیافتد بلکه برعکس نیز شد و رضایی با حمله به همتی، اصلاح‌طلبان و دولتی ها را غافلگیر کرد.

ضدحالی که اصلاح طلبان از محسن رضایی دریافت کردند در گزارش روزنامه شرق به خوبی خود را نشان می دهد. روزنامه شرق در گزارش تحلیلی خود درباره مناظره اول نوشت: مورد عجیب مناظره نخست، محسن رضایی بود که از توییت‌ها و حرف‌های پیش‌گفته‌اش تصور می‌رفت که قرار است با رئیسی دوقطبی بسازد اما ناگهان بازی را عوض و شروع به حمله به دولت کرد تا جایی که همه می‌گفتند او تصور می‌کند در‌حال مناظره با روحانی است. رضایی حتی گاهی بیش از سه نفر دیگر نقش یار چهارم تیم اصولگرایان را بازی کرد، در‌حالی‌که رقیب اصلی او نه در جریان مخالف که در همان جریان اصولگرایی بود.
 


 

روزنامه شرق در ادامه با القای فریبکارانه و البته بچگانه تلاش می کند که محاسبات محسن رضایی درباره مناظرات انتخاباتی را تحت تاثیر قرار بدهد و می نویسد: رضایی که می‌توانست از مزیت مناظره اقتصادی به بهترین شیوه به نفع خودش بهره‌برداری کند و به تبیین برنامه‌ها و ایده‌های اقتصادی‌اش بپردازد و فرصت از‌دست‌رفته سال‌های 84 و 92 را برای خودش احیا کند اما این فرصت را با افتادن در بگومگوی با همتی و حمله به دولت فعلی نه‌تنها از دست داد بلکه نتوانست امتیازی هم در جریان اصولگرایی به نفع خود بگیرد!
 


 

روزنامه ابتکار نیز که به نظر می رسد کمتر از روزنامه شرق از عملکرد محسن رضایی ضدحال نخورده در گزارش خود از مناظره اول ریاست جمهوری می نویسد: تا پیش از این مناظره‌ها تصور درباره محسن رضایی این بود که در این انتخابات شخصیتی مستقل خواهد داشت اما او در این مناظره نشان داد که تصورات و پیش‌بینی‌ها در این مورد اشتباه بوده. او از ابتدای سخنانش سعی کرد دولت را زیر ضرب ببرد
 


 

محسن رضایی البته پیش از این نیز در پاسخ به عملیات روانی حسام الدین آشنا در توییتر که از مستند انتخاباتی او تمجید هدف‌داری کرده بود، در توئیتی نوشت: جناب آقای آشنا؛ دست از عملیات روانی و تلاش برای ایجاد اختلاف بردارید، شما به واسطه کارنامه و مواضعتان در سال‌های اخیر، هرگز در جبهۀ انقلاب قرار نخواهید گرفت. این تلاش‌های شما هرگز نمی‌تواند نزاع و اختلافی در میان انقلابیون ایجاد کند.

لازم به ذکر است محسن رضایی در صورتی که در دو مناظره آینده نیز با همین روند مناظره اول سیاست ورزی کند، خواهد توانست یکی از مهمترین محورهای عملیات روانی اصلاح طلبان و دولتی ها را در انتخابات 1400 خنثی بکند.

695 نمایش

نظر دادن